منتدى صيادين مصر

منتدى صيادين مصر (https://www.egyhunters.com/index.php)
-   أسلحة الصوت ( محدثات الصوت ) (https://www.egyhunters.com/forumdisplay.php?f=6)
-   -   كيف تجد جراب مناسب لسلاحك (https://www.egyhunters.com/showthread.php?t=800)

قناص الظلم 04-11-2012 09:54 AM

رد: كيف تجد جراب مناسب لسلاحك

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة trigger (المشاركة 4046)
الراجل بتاع العباسية والراجل بتاع شبرا و الراجل بتاع الخليفة المأمون حتى الراجل الى ورا عمر سليمان و كل الرجالة الحلوين دول معندهمش جراب داخلى زى ما الحاج محمد السكره عايز. جرابات خارجية فقط. يعنى الطبنجة فوق البنطلون من بره
هو الشعب كله بقى عنده زهايمر وﻻ ضغوط الحياة بقت مجننانا كلنا . ههههههههههههه

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه عسل ياتريجر :) انا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااحوسحوس وحوسحوس يبقىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى اناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :d:);):d:):)

sovit 04-11-2012 01:42 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قناص الظلم (المشاركة 4043)
اسمه الششنجى يا سياده المقدم - بس السعر بيبقى مدعم ويباع بالكارنيه الخاص بالعسكريين - موضوع رائع خالص الشكر لصاحب الموضوع

لا شكر على واجب وشكرا لمرورك

sovit 04-11-2012 01:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة compact (المشاركة 4058)
الجراب بيحافظ على الطبنجة من العرق و املاحه اللى بتغير لونها بالذات للناس اللى بتحب تحطها لجوه (بين الجسم و البنطلون)

مظبوط كمان الأملاح بتعمل أحتكاك مع جسم الطبنجه وهتلقى لون طلع فى القميص أو تشيرت

bodygard 34 04-11-2012 02:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أشرف صبرى (المشاركة 4009)
كان فيه محل بيبيعه ...محل بتاع مهمات عسكريه و شرطه ف العباسيه بس انا ناسى اسم المحل
يارب اكون أفدتك يا حاج محمد
لولا الزهايمر كنت افتكرتلك اسم المحل

تسلم لى يا أشرف بك..انا دايما يكفينى الاهتمام.. لأنه دليل على الاحترام والود

bodygard 34 04-11-2012 03:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة trigger (المشاركة 4046)
الراجل بتاع العباسية والراجل بتاع شبرا و الراجل بتاع الخليفة المأمون حتى الراجل الى ورا عمر سليمان و كل الرجالة الحلوين دول معندهمش جراب داخلى زى ما الحاج محمد السكره عايز. جرابات خارجية فقط. يعنى الطبنجة فوق البنطلون من بره
هو الشعب كله بقى عنده زهايمر وﻻ ضغوط الحياة بقت مجننانا كلنا . ههههههههههههه

يا تريجر يا عزيزى انا راجل مختلف .. ده اول هام ..تانى هام انا مش بحب حد يلاحظ انى شايل سلاح..ثالث هام ان حجم طبنجتى يسمح بهذا..لذا فقد فكرت ثم فكرت ثم قررت ان يكون الجراب من الداخل.. ولذا فأنى اعلنها اليوم على الملأ..انا عايز جراب داخلى.. انا كبرت الموضوع صح؟؟؟

sovit 04-11-2012 04:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bodygard 34 (المشاركة 4111)
يا تريجر يا عزيزى انا راجل مختلف .. ده اول هام ..تانى هام انا مش بحب حد يلاحظ انى شايل سلاح..ثالث هام ان حجم طبنجتى يسمح بهذا..لذا فقد فكرت ثم فكرت ثم قررت ان يكون الجراب من الداخل.. ولذا فأنى اعلنها اليوم على الملأ..انا عايز جراب داخلى.. انا كبرت الموضوع صح؟؟؟

http://www.mascholster.com/ProductListEng.aspx?gId=18

الموقع دهعنده جرابات و شريف أبو الضيف قال أن الجرابات ده عنده و حط الرابط ده علشان نشوف وفى جرابات داخلية كتير

ahmed.76 04-11-2012 08:02 PM

فى يا حاج محمد جراب داخلى انا شفته عند هندسه الاسلحه اللى جنب سينما هيليوبوليس
وكان عنده كمان ذى الصورتين اللى حاططهم استاذ كيفافى بس انا شفتهم من حوالى شهرين

Trigger 04-11-2012 09:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed.76 (المشاركة 4147)
فى يا حاج محمد جراب داخلى انا شفته عند هندسه الاسلحه اللى جنب سينما هيليوبوليس
وكان عنده كمان ذى الصورتين اللى حاططهم استاذ كيفافى بس انا شفتهم من حوالى شهرين

مضبوط كﻻمك يا سيادة المستشار المحل ده بيبقى عنده جرابات حلوة بس غالى جدا و مش دائما عنده

ahmed.76 04-11-2012 10:59 PM

:)غالى جدا

bodygard 34 04-12-2012 01:17 AM

[QUOTE=ahmed.76;4147]فى يا حاج محمد جراب داخلى انا شفته عند هندسه الاسلحه اللى جنب سينما هيليوبوليس
وكان عنده كمان ذى الصورتين اللى حاططهم استاذ كيفافى بس انا شفتهم من حوالى شهرين[/QUOT ياباشا الف شكر وان شاء الله لما انزل القاهره حامر عليه واشوف ايه المتاح وبرضه نبقى خدنا فكره كويسه

الساعة الآن 06:06 PM