المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : كيف تجد جراب مناسب لسلاحك

sovit
04-10-2012, 10:57 AM
موقع لتحديد نوع الجراب بناء على ماركة السلاح -- :confused:

http://www.readyholster.com/holsters

kefafy
04-10-2012, 11:33 AM
شكرا جزيلا لحضرتك
المشكلة لما اختارة هشتريه ازاى ؟ :)
بس شكرا لمجهودك طبعا وتحياتى ليك يفندم

Compact
04-10-2012, 11:33 AM
موضوع ممتاز

محمد حسام
04-10-2012, 01:23 PM
موضوع مهم جدا

sovit
04-10-2012, 02:52 PM
شكرا جزيلا لحضرتك
المشكلة لما اختارة هشتريه ازاى ؟ :)
بس شكرا لمجهودك طبعا وتحياتى ليك يفندم
شرفنى مرورك يا فندم
موضوع ممتاز
شكرا جدا و أسف على العنوان الغلط
موضوع مهم جدا
شكرا لحضرتك

bodygard 34
04-10-2012, 04:53 PM
موضوع جميل ومفيد ..شكرا لصاحب الموضوع..وبالمناسبه هو ده اللى بدور عليه..حد يعرف اجيبه منين

kefafy
04-10-2012, 05:16 PM
ده حضرتك ممكن تفصلة يحج محمد
شكله بسيط قوى وهيبقا ظاهر جمال قوام الطبنجة بتاعه حضرتك
بس متهيئلى ممكن تقع لو جريت او كدة

kefafy
04-10-2012, 05:22 PM
طب يا جماعه لو حد يعرف يقولى اجيب منيين الجلد المطبوع ده
او اى واحد من الاتنين الفايبر دول يبقا كسب فييا سواب لو قالى
دول بقا جرابات من الاخر خاااااااااااااااااااااالص
وتحياتى ليك يا حج محمد ويا جنرالنا العزيز
و الصور بالمرفقات

kefafy
04-10-2012, 05:27 PM
طبعا واضح ان فى لووك او قفل عند قنطرة الزناد علشان الواحد لو جرى او حد بيجرى وراه :) الطبنجة متطلعش بمزاجها :) فكر بردو :) بس اعتقد ممكن يكونو فى سعر مسدس زى بتاعى :)

محمد كمال المحامي
04-10-2012, 11:36 PM
موضوع ممتاز

أشرف صبرى
04-11-2012, 03:16 AM
موضوع جميل ومفيد ..شكرا لصاحب الموضوع..وبالمناسبه هو ده اللى بدور عليه..حد يعرف اجيبه منين

كان فيه محل بيبيعه ...محل بتاع مهمات عسكريه و شرطه ف العباسيه بس انا ناسى اسم المحل
يارب اكون أفدتك يا حاج محمد
لولا الزهايمر كنت افتكرتلك اسم المحل

أشرف صبرى
04-11-2012, 03:17 AM
و الصور بالمرفقات

دور ف نفس المحل اللى انا قلت عليه للحاج محمد.....بس مش متأكد بالنسبه لطلب حضرتك انك هتلاقيه هناك

Trigger
04-11-2012, 04:56 AM
جارى البحث عن طلبك يا حج محمد يا سكره
طلبك موجود يا ابو محمود. بلوك ومن غير لوك. اﻻتنين موجودين

kefafy
04-11-2012, 08:33 AM
دور ف نفس المحل اللى انا قلت عليه للحاج محمد.....بس مش متأكد بالنسبه لطلب حضرتك انك هتلاقيه هناك
ربنا يعزك والله كلك زوق يفندم وجزاك الله خيرا

kefafy
04-11-2012, 08:36 AM
جارى البحث عن طلبك يا حج محمد يا سكره
طلبك موجود يا ابو محمود. بلوك ومن غير لوك. اﻻتنين موجودين
استاذ احمد والله حضرتك مثال للادب و الاخلاق والتواضع وفعلا صديق واخ عزيز وقريب الى قلبى وقلب ناس محترمه كتيير قوى فى المنتدى
ربنا يعزك ويبارك فييك ويحبب فيك خلقه يا اخى العزيز

قناص الظلم
04-11-2012, 09:16 AM
كان فيه محل بيبيعه ...محل بتاع مهمات عسكريه و شرطه ف العباسيه بس انا ناسى اسم المحل
لولا الزهايمر كنت افتكرتلك اسم المحل اسمه الششنجى يا سياده المقدم - بس السعر بيبقى مدعم ويباع بالكارنيه الخاص بالعسكريين - موضوع رائع خالص الشكر لصاحب الموضوع

Trigger
04-11-2012, 09:23 AM

الراجل بتاع العباسية والراجل بتاع شبرا و الراجل بتاع الخليفة المأمون حتى الراجل الى ورا عمر سليمان و كل الرجالة الحلوين دول معندهمش جراب داخلى زى ما الحاج محمد السكره عايز. جرابات خارجية فقط. يعنى الطبنجة فوق البنطلون من بره
هو الشعب كله بقى عنده زهايمر وﻻ ضغوط الحياة بقت مجننانا كلنا . ههههههههههههه

kefafy
04-11-2012, 09:32 AM
الراجل بتاع العباسية والراجل بتاع شبرا و الراجل بتاع الخليفة المأمون حتى الراجل الى ورا عمر سليمان و كل الرجالة الحلوين دول معندهمش جراب داخلى زى ما الحاج محمد السكره عايز. جرابات خارجية فقط. يعنى الطبنجة فوق البنطلون من بره
الراجل الى واقف ورا عمر سليمان هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس هو ليه الواحد بيحتاج جراب داخلى متتحط الطبجة جوة البنطلون وخلاص مهى هتمسك بردو
انا افتكرت الجراب ده جراب عادى من برة فى الحزام

Compact
04-11-2012, 09:38 AM
الجراب بيحافظ على الطبنجة من العرق و املاحه اللى بتغير لونها بالذات للناس اللى بتحب تحطها لجوه (بين الجسم و البنطلون)

Trigger
04-11-2012, 09:40 AM
استاذ احمد والله حضرتك مثال للادب و الاخلاق والتواضع وفعلا صديق واخ عزيز وقريب الى قلبى وقلب ناس محترمه كتيير قوى فى المنتدى
ربنا يعزك ويبارك فييك ويحبب فيك خلقه يا اخى العزيز

انته تأمر يا ابو اﻻخﻻق الكريمة

قناص الظلم
04-11-2012, 09:54 AM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ه عسل ياتريجر :) انا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ااااااحوسحوس وحوسحوس يبقىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى اناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا :d:);):d:):)

sovit
04-11-2012, 01:42 PM
اسمه الششنجى يا سياده المقدم - بس السعر بيبقى مدعم ويباع بالكارنيه الخاص بالعسكريين - موضوع رائع خالص الشكر لصاحب الموضوع

لا شكر على واجب وشكرا لمرورك

sovit
04-11-2012, 01:44 PM
الجراب بيحافظ على الطبنجة من العرق و املاحه اللى بتغير لونها بالذات للناس اللى بتحب تحطها لجوه (بين الجسم و البنطلون)

مظبوط كمان الأملاح بتعمل أحتكاك مع جسم الطبنجه وهتلقى لون طلع فى القميص أو تشيرت

bodygard 34
04-11-2012, 02:54 PM
تسلم لى يا أشرف بك..انا دايما يكفينى الاهتمام.. لأنه دليل على الاحترام والود

bodygard 34
04-11-2012, 03:03 PM
يا تريجر يا عزيزى انا راجل مختلف .. ده اول هام ..تانى هام انا مش بحب حد يلاحظ انى شايل سلاح..ثالث هام ان حجم طبنجتى يسمح بهذا..لذا فقد فكرت ثم فكرت ثم قررت ان يكون الجراب من الداخل.. ولذا فأنى اعلنها اليوم على الملأ..انا عايز جراب داخلى.. انا كبرت الموضوع صح؟؟؟

sovit
04-11-2012, 04:15 PM
يا تريجر يا عزيزى انا راجل مختلف .. ده اول هام ..تانى هام انا مش بحب حد يلاحظ انى شايل سلاح..ثالث هام ان حجم طبنجتى يسمح بهذا..لذا فقد فكرت ثم فكرت ثم قررت ان يكون الجراب من الداخل.. ولذا فأنى اعلنها اليوم على الملأ..انا عايز جراب داخلى.. انا كبرت الموضوع صح؟؟؟
http://www.mascholster.com/ProductListEng.aspx?gId=18

الموقع دهعنده جرابات و شريف أبو الضيف قال أن الجرابات ده عنده و حط الرابط ده علشان نشوف وفى جرابات داخلية كتير

ahmed.76
04-11-2012, 08:02 PM
فى يا حاج محمد جراب داخلى انا شفته عند هندسه الاسلحه اللى جنب سينما هيليوبوليس
وكان عنده كمان ذى الصورتين اللى حاططهم استاذ كيفافى بس انا شفتهم من حوالى شهرين

Trigger
04-11-2012, 09:03 PM
فى يا حاج محمد جراب داخلى انا شفته عند هندسه الاسلحه اللى جنب سينما هيليوبوليس
وكان عنده كمان ذى الصورتين اللى حاططهم استاذ كيفافى بس انا شفتهم من حوالى شهرين
مضبوط كﻻمك يا سيادة المستشار المحل ده بيبقى عنده جرابات حلوة بس غالى جدا و مش دائما عنده

ahmed.76
04-11-2012, 10:59 PM
:)غالى جدا

bodygard 34
04-12-2012, 01:17 AM
[QUOTE=ahmed.76;4147]فى يا حاج محمد جراب داخلى انا شفته عند هندسه الاسلحه اللى جنب سينما هيليوبوليس
وكان عنده كمان ذى الصورتين اللى حاططهم استاذ كيفافى بس انا شفتهم من حوالى شهرين[/QUOT ياباشا الف شكر وان شاء الله لما انزل القاهره حامر عليه واشوف ايه المتاح وبرضه نبقى خدنا فكره كويسه

النعمانى
04-13-2012, 11:19 AM
مفيش حد يشترى ويبيع للاعضاء كلنا عاوزين جرابات محترمة

bodygard 34
05-01-2012, 04:28 PM
جميع انواع واشكال الجرابات المحترمه واللى شفناها هنا او فى اى منتدى تانى على النت موجوده عند بنزينة موبيل اللى موجوده على اول طريق اسماعيليه بمجرد نزولك من الكوبرى..بس شخشخوا جيبكوا ..بيبتدوا من 230 حتى 675 جنيه.. جلد طبيعى..بصراحه تحفه بس غاليه قوى ..طبعا مستورده.. وفى عنده جرابات مصرى عاديه فى حدود 75 جنيه

Compact
05-02-2012, 03:49 AM
مفيش حد يشترى ويبيع للاعضاء كلنا عاوزين جرابات محترمة

يعنى ايه مفيش حد يشترى و يبيع للاعضاء ,هو فى حد معانا فى المنتدى هنا بيعمل كده ؟

Compact
05-02-2012, 03:52 AM
جميع انواع واشكال الجرابات المحترمه واللى شفناها هنا او فى اى منتدى تانى على النت موجوده عند بنزينة موبيل اللى موجوده على اول طريق اسماعيليه بمجرد نزولك من الكوبرى..بس شخشخوا جيبكوا ..بيبتدوا من 230 حتى 675 جنيه.. جلد طبيعى..بصراحه تحفه بس غاليه قوى ..طبعا مستورده.. وفى عنده جرابات مصرى عاديه فى حدود 75 جنيه

عندهم جرابات ماركة انكل مايك صناعة امريكى ؟

bodygard 34
05-02-2012, 12:58 PM
صباح الفل يا جنرال..بصراحه انا ماخدتش بالى من الاسم ..لكن لو تذكر كان فى موضوع فى المنتدى التانى واتكرر هنا وكلنا انبهرنا بالاشكال اللى فيه..هى هى بالظبط..اشكال ومقاسات كتير وبصراحه تحف

احمد السمان
06-20-2012, 06:23 PM

لو سمحت ممكن لو لقيت حد عندة الماركه ديه بلغني علشان اخوك دايخ عليها لطبنجة x-five

احمد السمان
06-20-2012, 06:26 PM
و الصور بالمرفقات

السلام عليكم ....

ايه الاخبار يا باشا لقيت الجراب ده و لا لسه .... علشان اخوك دايخ السبع دوخات على جراب نفس الخامة لطبنجة x-five

Trigger
06-20-2012, 06:31 PM

دى ;)بنزينة أحمد دى-جيب يا جنرال

bodygard 34
06-21-2012, 01:03 AM
السلام عليكم ....

ايه الاخبار يا باشا لقيت الجراب ده و لا لسه .... علشان اخوك دايخ السبع دوخات على جراب نفس الخامة لطبنجة x-five
معروض واحد هنا http://www.egypthunt.net/showthread.php?t=24831

Compact
06-21-2012, 01:15 AM
دى ;)بنزينة أحمد دى-جيب يا جنرال

يا مسيطر انته :)

gmslem
07-11-2012, 11:44 PM
موضوع جميل و مشاركات اجمل
ادعوا لي ان شاء الله ؛ هناك سفرية لروما ؛ لو سافرت سوف اجيب من هناك للزملاء وخاصة من مكان رحته قبل ذلك اسمه بورتا بورتيزا .... بها اشياء ممتازة باسعار رخيصة .... كمان كان في جرابات كتف اظنها اكثر جاذبية و امان ...

bodygard 34
07-13-2012, 04:04 PM
موضوع جميل و مشاركات اجمل

ادعوا لي ان شاء الله ؛ هناك سفرية لروما ؛ لو سافرت سوف اجيب من هناك للزملاء وخاصة من مكان رحته قبل ذلك اسمه بورتا بورتيزا .... بها اشياء ممتازة باسعار رخيصة .... كمان كان في جرابات كتف اظنها اكثر جاذبية و امان ...

بالسلامه ان شاء الله .. ولو لاقيت حاجه كويسه ورخيصه من اللى بندور عليها ياريت تفتكرنا..ترجع بسلامة الله