المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مطلوب طلقات 9مم طويل علي الرخصه

محمد جمال الشافعي
05-11-2013, 02:45 PM
اخواني الافاضل
مطلوب طلقات 9مم طويل ويفضل المستورد
برجاء التكرم بارسال الكميه والصناعه والسعر علي الخاص
وطبعا انا عندي ترخيص سلاح

Trigger
05-11-2013, 06:06 PM
بالتوفيق يا محمد بك

محمد جمال الشافعي
05-11-2013, 11:04 PM
بالتوفيق يا محمد بك

احمد باشا
شرفتني بمرورك الكريم وشكرا لحضرتك

Amr Moussa
05-11-2013, 11:19 PM
متعمل تصريح يا محمد بك وتصرف من المصنع

محمد جمال الشافعي
05-11-2013, 11:39 PM
متعمل تصريح يا محمد بك وتصرف من المصنع

عمرو باشا
ارجوا ان تكون في تمام الصحه والعافيه. أخبار اكرم باشا ايه سلملي عليه كتيييييير
ياباشا اشكر حضرتك علي النصيحه الغاليه وانا فعلا حاعمل تصريح بس لما ربنا يكرمنا ويجيبوا دفتر تصاريح بدل اللي خلص في القسم بيقواك بيستلموا الدفاتر اخر الشهر بس !!!!
وبعدين انت عارف لازم اصدق عليه من الامن العام وبعدين ابعته المصنع واستلم بعد اسبوع ولا اتنين وانت عارف ان الجماعه الفلاحين اللي زي حالاتي علي ماينزل القاهره ويقدم علي الفيزا والكلام ده بتاخد وقت واديك شفت طابور التاشيرات اللي عند اخونا تريجر:)

Amr Moussa
05-11-2013, 11:47 PM
عمرو باشا
ياباشا اشكر حضرتك علي النصيحه الغاليه وانا فعلا حاعمل تصريح بس لما ربنا يكرمنا ويجيبوا دفتر تصاريح بدل اللي خلص في القسم بيقواك بيستلموا الدفاتر اخر الشهر بس !!!!
وبعدين انت عارف لازم اصدق عليه من الامن العام وبعدين ابعته المصنع واستلم بعد اسبوع ولا اتنين وانت عارف ان الجماعه الفلاحين اللي زي حالاتي علي ماينزل القاهره ويقدم علي الفيزا والكلام ده بتاخد وقت واديك شفت طابور التاشيرات اللي عند اخونا تريجر:)

يا باشا ربنا يوفقك ويجيبوا تصاريح وتختمها من الامن العام وتصرف خلال اسبوع وان شاء الله تلاقى طلبك فى اسرع وقت

أشرف صبرى
05-12-2013, 02:16 AM
بالتوفيق يا محمد بك

Trigger
05-12-2013, 01:10 PM
عمرو باشا
تعلن خطوط طيران ال 9مم ان انتوا خارج الطابور يا محمد بك :)

محمد جمال الشافعي
05-12-2013, 04:15 PM
بالتوفيق يا محمد بك

اخي وزميلي الفاضل اشرف بك
اشكر مرورك الكريم وارجوا سيادتك ماتغيبش عن المنتدي كتير كده لانه بيفتقد الكثير في غياب تعليقاتك الجميله

محمد جمال الشافعي
05-12-2013, 04:18 PM
تعلن خطوط طيران ال 9مم ان انتوا خارج الطابور يا محمد بك :)

ياباشا ربنا مايحرمناش من تعليقاتك الجميله وشرفتني بمرورك الكريم ومش مهم الطلقات المهم هو التواصل الدائم مع الاخوه الافاضل واثراء المنتدي بتعليقاتهم الرائعه

ايهاب رشدى
05-12-2013, 08:53 PM
اخواني الافاضل
مطلوب طلقات 9مم طويل ويفضل المستورد
برجاء التكرم بارسال الكميه والصناعه والسعر علي الخاص
وطبعا انا عندي ترخيص سلاح
ابعتلى حضرتك عاوز ايه وبكام مصرى حديث ام قديم وان شاء الله اشوف لك و بكره يكون موجود عنوان المحل المتوفر به بالسعر الذى تريده

EGYPTIAN
05-12-2013, 10:00 PM
بالتوفيق محمد بك

محمد كمال المحامي
05-12-2013, 10:48 PM
بالتوفيق يا بشمهندس محمد

ان شاء الله تلاقي طلبك

محمد جمال الشافعي
05-12-2013, 10:58 PM
ابعتلى حضرتك عاوز ايه وبكام مصرى حديث ام قديم وان شاء الله اشوف لك و بكره يكون موجود عنوان المحل المتوفر به بالسعر الذى تريده

اشرف بك رشدي كالمعتاد عنوان التعاون والخلق الكريم جزاكم الله كل خير علي المساعده وجعلها في ميزان حسناتك
انا عايز باكو او اتنين وياريت انتاج حديث لو فرق السعر مش حايكون كبير قوي وطبعا السعر يكون معقول لاني مش قادر احدد سعر لاني مش عارف الاسعار ماشيه ازاي
انا لسه شاري باكو بسعر 24 ج لاني ماكانش عندي طلقات خالص وبدور اني اجيب كمان باكو او اتنين بسعر اقل من كده ولو ممكن اديله تصريح شراء الزخيره ويديني النص بالسعر الرسمي زي ماكنا بنعمل زمان يبقي طبعا حاجه هايله بس انا مش عارف الكلام ده لسه متاح ولا لا

محمد جمال الشافعي
05-12-2013, 10:59 PM
بالتوفيق محمد بك

بالتوفيق يا بشمهندس محمد

ان شاء الله تلاقي طلبك

اخواني الافاضل الف شكر علي دعواتكم الصادقه وعلي مشاركتكم الكريمه

أحمد هانئ
05-15-2013, 07:35 AM
اشرف بك رشدي كالمعتاد عنوان التعاون والخلق الكريم جزاكم الله كل خير علي المساعده وجعلها في ميزان حسناتك
انا عايز باكو او اتنين وياريت انتاج حديث لو فرق السعر مش حايكون كبير قوي وطبعا السعر يكون معقول لاني مش قادر احدد سعر لاني مش عارف الاسعار ماشيه ازاي
انا لسه شاري باكو بسعر 24 ج لاني ماكانش عندي طلقات خالص وبدور اني اجيب كمان باكو او اتنين بسعر اقل من كده ولو ممكن اديله تصريح شراء الزخيره ويديني النص بالسعر الرسمي زي ماكنا بنعمل زمان يبقي طبعا حاجه هايله بس انا مش عارف الكلام ده لسه متاح ولا لا

ا.محمد بعد التحيه موضوع استبدال تصريح شراء الذخيرة لم يعد متاح الان علي قدر علمي وإنشاء الله بالتوفيق

محمد جمال الشافعي
05-15-2013, 02:18 PM
ا.محمد بعد التحيه موضوع استبدال تصريح شراء الذخيرة لم يعد متاح الان علي قدر علمي وإنشاء الله بالتوفيق

اخي الكريم كلام حضرتك مظبوط وده اللي انا كنت اعرفه وخصوصا بعد موضوع التصديق من الامن العام وان الاستلام من المصنع لازم يكون شخصي بس في بعض الاحوال وخصوصا في الاقاليم بعض المحلات بتحتاج تصاريح زخيره علشان تغطي الكميات اللي عندها وده كلام واحد تاجر والله اعلم بمدي صدقه عموما انا اللي يهمني الطلقات وخلاص وربنا يكرم والاقي حاجه كويسه
دعواتكم