المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : طبنجه سميث 805 مم

محمد جمال الشافعي
05-07-2013, 05:51 PM
اخواني الافاضل
اليوم كنت في قسم ثان طنطا علشان بخلص اجراءات المسدس اللي اشتريته ووجدت هناك طبنجه سميث ٨،٥ مم واعتقد انها خزنه 8 طلقات بتتسلم لوفاه صاحبها رحمه الله
الطبنجه في حاله فوق الممتازه وطرازها شبه المكاروف جدا بس للاسف انا ماقدرتش اصورها قبل ماتتحرز ومافيهاش قصر زي موظف التراخيص ماقالي
حبيت بس اشارك المعلومه مع حضراتكم يمكن تفيد حد وطبعا كاتب التراخيص هو اللي عارف كل البيانات بتاعه اصحابها كالمعتاد

سامح الصادق
05-07-2013, 06:01 PM
تحياتي لك محمد بية
شكرا جزيلا علي المعلومة بس انا ممكن اوصلهم ازاي وخصوصا اني ساكن حاليا في اسوان وهل النوع دة كويس وطلقاتة متوفرة

اشرف ابراهيم
05-07-2013, 06:03 PM
السلام عليكم

مسدس ممتاز وطلقاته متوافرة

Trigger
05-07-2013, 06:08 PM
سميث شركة عريقة و معروفة و بينتجوا مسدسات ساقية كتير اوى
ما هو السعر المطلوب فيها ؟

سامح الصادق
05-07-2013, 06:09 PM
عند حضرتك خلفية ممكن يكون سعرة في حدود كام تقريبا

ايهاب رشدى
05-07-2013, 08:42 PM

ايه يا تريجر ما قولنالك عند موظف التراخيص نعيد تانى والغاوى ينقط بطاقيته اظن كده وصلت

ايهاب رشدى
05-07-2013, 08:43 PM
اخواني الافاضل
اليوم كنت في قسم ثان طنطا علشان بخلص اجراءات المسدس اللي اشتريته ووجدت هناك طبنجه سميث ٨،٥ مم واعتقد انها خزنه 8 طلقات بتتسلم لوفاه صاحبها رحمه الله
الطبنجه في حاله فوق الممتازه وطرازها شبه المكاروف جدا بس للاسف انا ماقدرتش اصورها قبل ماتتحرز ومافيهاش قصر زي موظف التراخيص ماقالي
حبيت بس اشارك المعلومه مع حضراتكم يمكن تفيد حد وطبعا كاتب التراخيص هو اللي عارف كل البيانات بتاعه اصحابها كالمعتاد

مشكور يا باشا على المعلومه وربنا يجعله فى ميزان حسناتك

Amr Moussa
05-07-2013, 11:09 PM
محمد بيه جمال سعدت اليوم برؤيتك ولم يتثنى لى الجلوس مع سيادتك كثيرا نظرا لظروف انت تعلمها وان شاء الله تتكرر

سامح الصادق
05-07-2013, 11:28 PM
لا موصلتش يا ريت تاني من الاول يمكن الغلابة الي زي يفهموا يا جماعة

gmslem
05-07-2013, 11:46 PM
شكر الله لكم اخي الكريم محمد الشافعي .... وكما قال الحبيب " وَاللَّهُ فِي عَوْنِ الْعَبْدِ مَا كَانَ الْعَبْدُ فِي عَوْنِ أَخِيهِ " من حديث رواه ابو هريرة ... و اخرجه مسلم في صحيحه ....

ايهاب رشدى
05-08-2013, 12:24 AM
لا موصلتش يا ريت تاني من الاول يمكن الغلابة الي زي يفهموا يا جماعة

يعنى مشكور حضرته دل المنتدى بالكامل على نوع ومكان المسدس ولكنه لا يعلم من اصحابه ولا عنوانهم ولا المبلغ المراد البيع به من يعلم ذلك وربما لا يعلم الثمن المراد البيع به هو مسؤل التراخيص بالقسم ولكى يدلك ستدفع له مبلغ من المال وبعد البيع ستدفع مبلغ اخر ان تم البيع والمبلغ قبل وبعد من 800 الى 1000 ها نقول كمان

أشرف صبرى
05-08-2013, 05:14 AM
محمد بيه جمال سعدت اليوم برؤيتك ولم يتثنى لى الجلوس مع سيادتك كثيرا نظرا لظروف انت تعلمها وان شاء الله تتكرر
يا بختك برؤيته

Compact
05-08-2013, 06:34 AM
يعنى مشكور حضرته دل المنتدى بالكامل على نوع ومكان المسدس ولكنه لا يعلم من اصحابه ولا عنوانهم ولا المبلغ المراد البيع به من يعلم ذلك وربما لا يعلم الثمن المراد البيع به هو مسؤل التراخيص بالقسم ولكى يدلك ستدفع له مبلغ من المال وبعد البيع ستدفع مبلغ اخر ان تم البيع والمبلغ قبل وبعد من 800 الى 1000 ها نقول كمان
الله ينور على خير الكلام فهو ما قل و دل على الواقع الفعلى :)

bodygard 34
05-08-2013, 11:05 AM

الله؟؟ فى ايه يا ايهاب بك ؟؟؟ بعنى موظفين التراخيص دول مش بشر..قاعدين يتفرجوا على طبنجات خارجه وطبنجات داخله بألوف الجنيهات ..وكل دورهم يبقوا اشارجيه؟؟؟ محولجيه؟؟؟ ماينوبهمش من الحب جانب ؟؟انت عارف كيلو الطماطم بقى بكام؟؟؟:)

ايهاب رشدى
05-08-2013, 12:41 PM
الله ينور على خير الكلام فهو ما قل و دل على الواقع الفعلى :)

بتوحشنا يا جنيرال و بنفتقد لمعلوماتك القيمه وكل يوم بتشرف فيه المنتدى بيكون غزير بالمعلومات وبتعم علينا الفرحه بوجود حضرتك

محمد جمال الشافعي
05-08-2013, 01:27 PM
تحياتي لك محمد بية
شكرا جزيلا علي المعلومة بس انا ممكن اوصلهم ازاي وخصوصا اني ساكن حاليا في اسوان وهل النوع دة كويس وطلقاتة متوفرة

اخي الفاضل سامح بك
اعتزر عن تاخري في الرد علي حضرتك لظروف سفري
كان نفسي ارد علي حضرتك بحاجه تفرحك بس للاسف الاسلحه اللي متسلمه لازم حضرتك تروح القسم وتتكلم مع موظف التراخيص وتربط معاه وهو بيدلك علي تليفون اصحابها وعنوانهم وعاده بيكون مصورها وطبعا ده مقابل انك بتتفق معاه علي مبلغ لما تخلص فيها وبالنسبه لحضرتك ووجودك في اسوان الكلام ده حايكون صعب جدا
ربنا يرزقك باحسن منها وتكون في مكان قريب اما بخصوص النوع فطبعا هي ماركه ممتازه وطلقاتها موجوده في المصنع الحربي وزي ماقلت حالتها ممتازه

محمد جمال الشافعي
05-08-2013, 01:31 PM
السلام عليكم

مسدس ممتاز وطلقاته متوافرة

مشكور يا باشا على المعلومه وربنا يجعله فى ميزان حسناتك

شكر الله لكم اخي الكريم محمد الشافعي .... وكما قال الحبيب " وَاللَّهُ فِي عَوْنِ الْعَبْدِ مَا كَانَ الْعَبْدُ فِي عَوْنِ أَخِيهِ " من حديث رواه ابو هريرة ... و اخرجه مسلم في صحيحه ....

حضرات الاخوه الافاضل
شكرا علي مروركم الكريم وعلي ردودكم وتوضيحاتكم الرائعه

ايهاب رشدى
05-08-2013, 01:40 PM
الله؟؟ فى ايه يا ايهاب بك ؟؟؟ بعنى موظفين التراخيص دول مش بشر..قاعدين يتفرجوا على طبنجات خارجه وطبنجات داخله بألوف الجنيهات ..وكل دورهم يبقوا اشارجيه؟؟؟ محولجيه؟؟؟ ماينوبهمش من الحب جانب ؟؟انت عارف كيلو الطماطم بقى بكام؟؟؟:)

يا حاج محمد مافيش حاجه خالص احنا بس بنتكلم و على العموم احنا اسفين

محمد جمال الشافعي
05-08-2013, 01:43 PM

عمرو باشا موسي
انا بجد مش قادر اوصف فرحتي بمقابلتك والتعرف عليك انت واخونا الفاضل احمد بك ( تريجر) والحقيقه اني من اول ما دخلت المحل عند تريجر وانا حاسس اني شفتكم قبل كده واني اعرفكم بالرغم انها المره الاولي اللي اتشرف فيها بمقابلتكم
وكنت اتمني ان سعادتي تكمل بمقابله اشرف بك صبري الاخ الخلوق والشخصيه المهذبه واللي انا سعيد جدا اني اتكلمت معه تليفونيا امس لكن ان شاء الله الجايات كتيير واتشرف بمقابلتكم جميعا وربنا يطمنا عليك دايما

محمد جمال الشافعي
05-08-2013, 01:51 PM

ايهاب بك رشدي
يافندم ده اقل واجب وحق كل الاخوه والزملاء الافاضل عليا اني لما الاقي حاجه كويسه لازم اساعد واعرضها يمكن تفيد حد من الافاضل
وطبعاكعاده كلام سيادتك السهل الممتنع كلام مظبوط مليون في الميه وفي السواده. ربنا يجازي سيادتك خير علي نصايحك وارشاداتك

أشرف صبرى
05-08-2013, 04:34 PM
عمرو باشا موسي
انا بجد مش قادر اوصف فرحتي بمقابلتك والتعرف عليك انت واخونا الفاضل احمد بك ( تريجر) والحقيقه اني من اول ما دخلت المحل عند تريجر وانا حاسس اني شفتكم قبل كده واني اعرفكم بالرغم انها المره الاولي اللي اتشرف فيها بمقابلتكم
وكنت اتمني ان سعادتي تكمل بمقابله اشرف بك صبري الاخ الخلوق والشخصيه المهذبه واللي انا سعيد جدا اني اتكلمت معه تليفونيا امس لكن ان شاء الله الجايات كتيير واتشرف بمقابلتكم جميعا وربنا يطمنا عليك دايما
انا اللى سعيد بمعرفة حضرتك....ان شاء الله المعرفه تدوم حتى نكون مع الاصدقاء جميعاً فى الفردوس الاعلى

محمد جمال الشافعي
05-08-2013, 05:06 PM
يا بختك برؤيته

ياباشا والله العظيم ده كتير جدا عليا
انا اللي يابختي بصحبه الافاضل اللي زي حضراتكم ومجرد انضمامي لمنتدي يضم كل الصحبه الرائعه دي شرف كبير ومكسب لا يضاهيه اي مكسب فما بالنا برؤيتهم والتحدث اليهم
ادعوا الله ان يجعلني خير مما تظن وان يغفر لي مالا يعلمه غيره وان يديم الحب والموده والاحترام بيننا جمعيا

هشام سيد
05-09-2013, 01:07 AM
بصراحه المنتدى بيزداد رقي يوماً عن يوم
وبيمتلأ بنخبة المجتمع والاشخاص الافاضل والمحترمين اللي الواحد يتشرف بالانتماء لهم
ربنا يديم الروح الجميله دي ونزداد ترابط وأخوه وعدداً إلى مانهايه

المنتدى ده بيشبه النادي اللي بيضم الصفوه اللي مش اي حد بينضم ليهم

وبجد شرف للجميع