المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مطلوب مسدس حى على الرخصه

احمد الطيب
04-30-2013, 01:59 AM
مطلوب مسدس فى حدود 10000 جنيه ومعى تسريح شراء رجاء لو حد عنده او يعرف طريق حد يدلنى عليه ؟ واتقدم بخالص الشكر والتقدير والاحترام للاخوه اعضاء المنتدى وايضا الاخوه اسره المنتدى

احمد الطيب
04-30-2013, 02:01 AM
الاخوه الافاضل ده اميلى ارجو المراسله لمن يجد طلبى amm12385@yahoo.com

محمد جمال الشافعي
04-30-2013, 03:30 AM
الاخ الفاضل ا/ احمد الطيب
المبلغ اللي حضرتك محدده ده قليل جدا في ضوء الاسعار الجنونيه المعروضه حاليا ومش حايجيب لك غير حاجه عيار نادر زي 22 او 6.35 وكمان حالته تعبانه خالص وكمان ده مش حايقل عن 15 ال 18 الف وفقا للاسعار المعروضه
برجاء مراجعه ميزانيتك ومراجعه موضوعات العضو المحترم ويكا ويكا بخصوص الاسلحه المعروضه في هذا المنتدي وفي جميع المنتديات الاخري
وبالتوفيق في الشراء ان شاء الله

احمد الطيب
04-30-2013, 11:57 AM
ممكن نخليها 15000 الف ينفع وممكن القى حاجه كويسه

ويكا ويكا
04-30-2013, 12:52 PM
ممكن نخليها 15000 الف ينفع وممكن القى حاجه كويسه

سيدى الفاضل اقل سلاح شفتة فى رحلة بحثى كان فى الاسكندرية مسدس fEG مجرى 9 مم قصير انتاج 1959 و كان مطلوب فية 20 الف وكان ممكن ينزل ل 18 الف لانى كان معى واحد يعرف صاحب المحل
واقل سلاح فى القاهرة كان عيار 22 وكان سعرة بين 20 و 24 الف
واقل سلاح هنا فى المنتدى كان برتا عيار 7.65 و كان مطلو 21 الف
فا نصيحة لحضرتك اقل ميزانية لسلاح هى 25 الف و اول ما تلاقى اشترى علي طول لان الاسعار فى ذيادة مستمرة

gmslem
04-30-2013, 05:31 PM
سيدى الفاضل اقل سلاح شفتة فى رحلة بحثى كان فى الاسكندرية مسدس feg مجرى 9 مم قصير انتاج 1959 و كان مطلوب فية 20 الف وكان ممكن ينزل ل 18 الف لانى كان معى واحد يعرف صاحب المحل
واقل سلاح فى القاهرة كان عيار 22 وكان سعرة بين 20 و 24 الف
واقل سلاح هنا فى المنتدى كان برتا عيار 7.65 و كان مطلو 21 الف
فا نصيحة لحضرتك اقل ميزانية لسلاح هى 25 الف و اول ما تلاقى اشترى علي طول لان الاسعار فى ذيادة مستمرة

كلام صحيح 10 اس 26 % وخاصة مسألة اشتري على طول لان الاسعار في زيادة كل ساعة .

محمد جمال الشافعي
05-01-2013, 12:42 AM
اخي الفاضل
برجاء مراجعه موضوعي " لكل اللي بيبحث عن سلاح 4" بتاريخ اليوم ممكن تلاقي فيه حاجه تناسبك وبالتوفيق في الشراء ان شاء الله وده رابط الموضوع
http://misrhunting.trakhes.com/showthread.php?p=19652&posted=1#post19652

bodygard 34
05-01-2013, 01:05 AM
بص يا أستاذ /احمد ..لو حاتدور فى المحلات والاعلانات على النت ..حاتدفع كتير ..خلاص الموضوع مقرى من كل الناس ..ابعد عن القاهره والاسكندريه ..الحل الوحيد دلوقت عشان تشترى سلاح بسعر معقول انك تنزل المديريات فى الاقاليم وتربط مع بلوك امين احراز السلاح فى المديريه اللى بيكون عندهم الاسلحه المحرزه تحت البيع بسبب الوفاه أو سحب الترخيص او الاستبدال .. وتتفق معاه انه يوقع لك حاجه كويسه بسعر كويس وبالبلدى ( مالكش بركه الا هو) يعنى توعده بمكافأه محترمه .. تعمل ده فى كذا مديريه ..ان شاء الله حتلاقى نتيجه

احمد الطيب
05-01-2013, 01:11 AM
الف شكر اخى الغالى وانا هعمل كدا من بكره ان شاء الله وربنا يكرمنا يا رب

Compact
05-01-2013, 10:56 AM
بص يا أستاذ /احمد ..لو حاتدور فى المحلات والاعلانات على النت ..حاتدفع كتير ..خلاص الموضوع مقرى من كل الناس ..ابعد عن القاهره والاسكندريه ..الحل الوحيد دلوقت عشان تشترى سلاح بسعر معقول انك تنزل المديريات فى الاقاليم وتربط مع بلوك امين احراز السلاح فى المديريه اللى بيكون عندهم الاسلحه المحرزه تحت البيع بسبب الوفاه أو سحب الترخيص او الاستبدال .. وتتفق معاه انه يوقع لك حاجه كويسه بسعر كويس وبالبلدى ( مالكش بركه الا هو) يعنى توعده بمكافأه محترمه .. تعمل ده فى كذا مديريه ..ان شاء الله حتلاقى نتيجه

الله ينور على الكلام اللى من القلب :)

Amr Moussa
05-01-2013, 04:30 PM
فى مسدس توكاريف كان قال عليه اشرف بيك ابراهيم وكان ب 12000 جنيه وكان معاه طلق بس مش فاكر كام استنى ادورلك على اللينك

Amr Moussa
05-01-2013, 04:39 PM
ده لينك الموضوع لو حابب
http://misrhunting.trakhes.com/showthread.php?p=17552#post17552

Trigger
05-02-2013, 01:45 AM
اى حاجة من اشرف بك ابراهيم اكيد مضمونة 100 فى ال 100
لانه من الشخصيات المحترمة 300 فى ال 100

اشرف ابراهيم
05-02-2013, 08:24 AM
اى حاجة من اشرف بك ابراهيم اكيد مضمونة 100 فى ال 100
لانه من الشخصيات المحترمة 300 فى ال 100

الشكر للاخ احمد بك تريجر
الحمد لله على نعمة وجود اصدقاء وزملاء اوفياء تعلمت منهم بعد عائلتى الصدق فى القول والعمل .

المسدس التوكاريف اعطيت نمرة الوسيط وهو زميل فاضل لاحد اعضاء المنتدى منذ فترة واعتقد انه اشترى تلك القطعة الجميلة وللاسف لم اتابع معه بعد ذلك .

Amr Moussa
05-02-2013, 08:07 PM
السلام عليكك مسدس حلوان51 للبيع اسود بحالة جيدة جدا 10 طلقات موجودين السعر 8000 غير قابل للتفاوض 01119637970 الاسم مؤمن
لو المسدس ده شغال وبعد الفحص الجيد سعر المسدس ده غلطه على راى ابويا الحاج محمد كلم الراجل فورا

شكرا على مساعدتك يا استاذ ويكا

ويكا ويكا
05-02-2013, 08:15 PM
لو المسدس ده شغال وبعد الفحص الجيد سعر المسدس ده غلطه على راى ابويا الحاج محمد كلم الراجل فورا

شكرا على مساعدتك يا استاذ ويكا

هو اكيد غلطة بس بردو اكييد مش سليم لان الخزنة كدة بتاخد طلفتين ذيادة وكمان صحبة مكنش حاطت صورة

Amr Moussa
05-02-2013, 08:17 PM
حتى لو الخزنه بايظه سعرها 660 جنيه من المصنع

محمد جمال الشافعي
05-03-2013, 12:00 AM
حتى لو الخزنه بايظه سعرها 660 جنيه من المصنع

ياباشا التليفون بتاعه علي طول مقفول
انا متابعه من اول ما نزل الاعلان علي منتدي اخر وكمان مافيش صور واضح انه واحد لقي الاسعار مولعه حب يهدينا شويه

احمد الطيب
05-03-2013, 01:59 PM
السلام عليكم الاخوه الافاضل الاعزاء ؟ كيف احوالكم اتمنى ان تكونوا بخير دائما يارب

bodygard 34
05-03-2013, 03:39 PM
يا جماعه بلاش الاعلانات المنقوله عشان مابنبقاش عارفين اصلها من فصلها ..مرخصه او غير مرخصه ..نصبه ولا فى السليم ..كله حايكون فى الاخر فى وش المنتدى

ايهاب رشدى
05-03-2013, 04:32 PM
يا جماعه بلاش الاعلانات المنقوله عشان مابنبقاش عارفين اصلها من فصلها ..مرخصه او غير مرخصه ..نصبه ولا فى السليم ..كله حايكون فى الاخر فى وش المنتدى

الله ينور عليك يا حاج محمد فعلا الكلام اللى حضرتك كاتبه عين الصواب انا بصراحه كنت غير مقتنع باعلان عن اعلان والغريب ان ليس به اى شىء مميز لا فى السعر ولا نعرف ايه شكله ولا مع مين وللا ده وسيط

Trigger
05-03-2013, 04:47 PM
الله ينور عليك يا حاج محمد فعلا الكلام اللى حضرتك كاتبه عين الصواب انا بصراحه كنت غير مقتنع باعلان عن اعلان والغريب ان ليس به اى شىء مميز لا فى السعر ولا نعرف ايه شكله ولا مع مين وللا ده وسيط

و الله كلامكوا نفس الكلام الى قالهولى الجنرال
سيتم حذفها كلها ان شاء الله

ويكا ويكا
05-03-2013, 04:53 PM
انا بنقل الاعلانات الغير مشكوك فية من مواقع اخرى لو تحبو اتصل باصحبها واكمل البيانت تسهيلا على العضاء الى بيبحثو عن سلاح

Trigger
05-03-2013, 04:55 PM
انا بنقل الاعلانات الغير مشكوك فية من مواقع اخرى لو تحبو اتصل باصحبها واكمل البيانت تسهيلا على العضاء الى بيبحثو عن سلاح

يا وائل باشا انته بتعمل خدمه بنيه صافيه و ليس عليك اى حرج و لم تخطىء فى شىء
عشان ميجيش فى الآخر و تبقى خير تعمل شرا تلقى :)

محمد جمال الشافعي
05-03-2013, 05:08 PM
عايز بس الفت نظر حضراتكم ان الموضوع اللي انا حاطه " لكل اللي بيبحث عن سلاح 4" كلهم ناس انا اعرفهم بشكل شخصي وشوفت الاسلحه دي بنفسي وانا بدور لنفسي علي سلاح لكنها كانت غير مناسبه ليا وحبيت افيد بيهم الساده اعضاء المنتدي الكرام لان اللي مش مناسب ليا ممكن يكون مناسب لغيري
يعني مثلا الاما مع المهندس محمد قدري وده وكيل وزاره في وزاره المرافق في طنطا
الحلوان بتاعه مركز شرطه بسيون ملك ورثه محامي معروف وانا عاينتها في القسم
الحلوان العربي انجليزي مع تاجر سلاح من بسيون وهو شخص محترم جدا ومن عائله عريقه واعرفه من سنين
والستار بتاعه كفر الشيخ في محل اسلحه زي انا ماقولت
عموما قرار الحزف من عدمه ده قرار الاداره لكن انا بس حبيت اوضح انها مش منقوله من منتديات او مواقع بيع

Amr Moussa
05-03-2013, 05:12 PM
هوا فين المشكله اصل انا لسه صاحى

bodygard 34
05-03-2013, 11:47 PM
عايز بس الفت نظر حضراتكم ان الموضوع اللي انا حاطه " لكل اللي بيبحث عن سلاح 4" كلهم ناس انا اعرفهم بشكل شخصي وشوفت الاسلحه دي بنفسي وانا بدور لنفسي علي سلاح لكنها كانت غير مناسبه ليا وحبيت افيد بيهم الساده اعضاء المنتدي الكرام لان اللي مش مناسب ليا ممكن يكون مناسب لغيري
يعني مثلا الاما مع المهندس محمد قدري وده وكيل وزاره في وزاره المرافق في طنطا
الحلوان بتاعه مركز شرطه بسيون ملك ورثه محامي معروف وانا عاينتها في القسم
الحلوان العربي انجليزي مع تاجر سلاح من بسيون وهو شخص محترم جدا ومن عائله عريقه واعرفه من سنين
والستار بتاعه كفر الشيخ في محل اسلحه زي انا ماقولت
عموما قرار الحزف من عدمه ده قرار الاداره لكن انا بس حبيت اوضح انها مش منقوله من منتديات او مواقع بيع

الكلام ده ماشى مافيهوش مشكله طالما انت شايف بنفسك السلاح المعروض وحضرتك محل ثقه..وكمان يكون افضل لو قدرت تصور بكاميرة موبايلك مثلا تبقى عملت الواجب وزياده .. وده كان برضه بيعمله الزميل ويكا وهو بيدور ولا غبار عليه ..اعتراضى فقط انى اشوف اعلان فى مكان تانى وانا ماعرفش اى حاجه عن السلاح ولا شفته ولا شفت صاحبه وانقل الاعلان زى ماهو .. يا جماعه الطريق الى جهنم مفروش بالنوايا الحسنه

محمد جمال الشافعي
05-04-2013, 12:10 AM
الكلام ده ماشى مافيهوش مشكله طالما انت شايف بنفسك السلاح المعروض وحضرتك محل ثقه..وكمان يكون افضل لو قدرت تصور بكاميرة موبايلك مثلا تبقى عملت الواجب وزياده .. وده كان برضه بيعمله الزميل ويكا وهو بيدور ولا غبار عليه ..اعتراضى فقط انى اشوف اعلان فى مكان تانى وانا ماعرفش اى حاجه عن السلاح ولا شفته ولا شفت صاحبه وانقل الاعلان زى ماهو .. يا جماعه الطريق الى جهنم مفروش بالنوايا الحسنه

طبعا يا حاج كلام حضرتك علي راسي و لا غبار عليه وانا موافق حضرتك مليون في الميه وانا بس حبيت اوضح ان الاسلحه دي انا شفتها بنفسي وانا اكتر واحد بخاف اني اورط حد في مشكله لاننا هنا للتعاون والافاده مش للضرر لا سمح الله
وطبعا للاخ الفاضل المهندس وائل كل التقدير والشكر علي مجهوده وكفايه ان الراجل بيبزل من وقته وجهده انه يجمع المواضيع اللي بتقابله في مكتبه قيمه وجزاه الله عنها خيرا وانا متفق تماما مع حضرتك ان النوايا الحسنه حاجه والضرر اللي ممكن يحصل من وراها حاجه تانيه بس برضوا للامانه الزميل الفاضل ويكا كان بيكتب الاعلان زي ماهو وبيقول ان ده نص الاعلان يعني العاقبه علي الراوي