المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عندى اقتراح..

bodygard 34
11-26-2012, 01:31 PM
تلاحظ لى واكيد ليكوا انتوا كمان ان فى ناس بتعمل عضويه لمجرد وضع اعلان سواء عن بيع او شراء مسدس وتسيب تليفونها وخلاص ..وادى وش الضيف.. عشان كده انا عندى اقتراح والامر متروك للمناقشه.. عدم امكانية عمل موضوع جديد الا بعد عمل 5 مشاركات على الاقل فى اكتر من موضوع او حتى فى موضوع واحد بعد عمل العضويه.. ايه رأيكم؟؟

Compact
11-26-2012, 01:44 PM
اؤيدك 100%

الشرط ده كان موجود بالفعل فى قوانين قسم السوق (كان 5 مشاركات و خلناه 3 و شيلناه خالص تيسيرا على الاعضاء)

Compact
11-26-2012, 01:58 PM
و الصح ان الاعلان لا يتم ظهوره على المنتدى غير بعد موافقة الادارة عليه عشان انا ملاحظ ان الناس غير ملتزمة بلوائح و قوانين قسم السوق و كمان مش عاجبهم ان المواضيع بتتحذف من الادارة مع انه مكتوب ان اى اعلان غير مستوفى للشروط سيتم حذفه دون الرجوع لصاحب الاعلان :)

bodygard 34
11-26-2012, 02:15 PM
و الصح ان الاعلان لا يتم ظهوره على المنتدى غير بعد موافقة الادارة عليه عشان انا ملاحظ ان الناس غير ملتزمة بلوائح و قوانين قسم السوق و كمان مش عاجبهم ان المواضيع بتتحذف من الادارة مع انه مكتوب ان اى اعلان غير مستوفى للشروط سيتم حذفه دون الرجوع لصاحب الاعلان :)

تمام كده ياريس.. يبقى مراجعة الاعلانات قبل نزولها لضمان المصداقيه والجديه..

قناص الظلم
11-27-2012, 11:22 AM
اؤيدكم قلبا وقالبا :) وفى اعضاء براقبها مابتشاركش خالص وبتدخل عالاعلانات بس وبتاعه المسدسات يعنى مصلحتها فقط :(

Amr Moussa
02-16-2013, 11:06 PM
تلاحظ لى واكيد ليكوا انتوا كمان ان فى ناس بتعمل عضويه لمجرد وضع اعلان سواء عن بيع او شراء مسدس وتسيب تليفونها وخلاص ..وادى وش الضيف.. عشان كده انا عندى اقتراح والامر متروك للمناقشه.. عدم امكانية عمل موضوع جديد الا بعد عمل 5 مشاركات على الاقل فى اكتر من موضوع او حتى فى موضوع واحد بعد عمل العضويه.. ايه رأيكم؟؟

معلش هوا الموضوع ده اتنفذ ولا ايه لانى اتكعبلت كده فى حد من النوعيه دى

Trigger
02-17-2013, 04:27 AM
سيتم تفعيل شرط ال3 مشاركات فورا

Amr Moussa
02-17-2013, 10:12 AM
سيتم تفعيل شرط ال3 مشاركات فورا

هيا دى الاداره بقى يا كبير جهز النسكافيه يا معلمى الاثنين عندك بمشيئه الغفار