منتدى صيادين مصر

منتدى صيادين مصر (https://www.egyhunters.com/index.php)
-   بيع وشراء السلاح الحي و بنادق الخرطوش المرخصة (https://www.egyhunters.com/forumdisplay.php?f=49)
-   -   اسعار ذخيرة 9مم (https://www.egyhunters.com/showthread.php?t=3580)

وائل منصور 06-16-2013 10:26 AM

اسعار ذخيرة 9مم

السادة الأفاضل
انا سمعت اسعار غريبة لذخيرة ال9مم , لو حد عندة سعر مناسب يقولى فين وعند مين

ايهاب رشدى 06-16-2013 02:20 PM

رد: اسعار ذخيرة 9مم

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل منصور (المشاركة 23327)
السادة الأفاضل
انا سمعت اسعار غريبة لذخيرة ال9مم , لو حد عندة سعر مناسب يقولى فين وعند مين

ايوه ايه اللى سمعته وسمعته فين

Trigger 06-16-2013 08:33 PM

سبحان الله ولا حول ولا قوة الا بالله

وائل منصور 06-17-2013 09:07 AM

الطلقة ال9مم ب35جنية

حنفى حنفى 06-17-2013 02:00 PM

المصنع ارخص بكتير
18 جنية للطلقة
وممكن تجيب انتاج قديم بسعر ارخص

محمد جمال الشافعي 06-17-2013 03:36 PM

الاخ الفاضل وائل بك منصور
لو سمحت لي انا عندي تعليق صغير .. احنا هنا في هذا المنتدي عباره ان اسره واحده بنتبادل الخبرات الشخصيه والاراء وبنستفيد بخبرات زملائنا الكرام خبراء المنتدي امثال الجنرال وتريجر وبودي جارد وادمن وغيرهم كثيرين حتي لا انسي احدا وعندما نضع موضوع يكون الهدف منه الاستفاده المتبادله يعني لما حضرتك كنت بتدور علي سلاح كلنا ساعدنا وعرضنا اللي موجود علي المنتدي ولما حضرتك اشتريت ماشركتناش معاك فرحتك بالشراء غير لما واحد سالك
برضوا دلوقتي حضرتك بتسال علي الزخيره من غير ماتقول السعر ده فين وهو اتعرض عليك من تاجر ولا من حائز سلاح ولا حضرتك ماشوفتش ويادوب سمعت ان الطلقه بكذا وكذا علشان نبقي متابعين السوق ونقدر نساعد بعض
ثانيا بخصوص سؤال حضرتك
9 مم طويل سعره في المصنع الحربي 890 ج للباكو(50) طلقه انتاج 2013 ولا يوجد انتج قديم بالمصنع سوي 9مم قصير ( 8،5) والكلام ده لغايه الاسبوع اللي الفات وطبعا بتحتاج تصريح شراء ذخيره من القسم اللي انت تبعه وبتبعت التصريح للمصنع علي الفاكس وبعديها باسبوع بتكلمهم في التليفون علشان تتاكد ان التصديق بتاعك وصل وبعد كده حضرتك بتصدق علي تصريح الذخيره من مصلحه الامن العام في العباسيه وبعدين تروح المصنع تستلم
السعر المعتاد للطلقات 9 مم طويل في السوق في طنطا حوالي 25 ج للطلقه وانا اتعرض عليا 100 طلقه انتاج 2005 بالسعر ده وفاصلت فيهم وصلتهم 19 ج للطلقه وبعد رجوعي من السفر حاخد منهم 50 طلقه بس لان عندي كتير والباقي موجود لو انت عايزه ابعت لحضرتك رقم صاحبهم وتكلمه
وبالتوفيق ان شاء الله

وائل منصور 06-17-2013 06:33 PM

واحدة واحدة عليا يا محمد بية ,احب اشكرك على المشاركة لكن بالنسبة للمسدس فانا لسة محتاج واحد لواحد زميلى , والذخيرة انا لسة مش عارف اسلوب عرض الموضوع بالكامل ولما حد بيستفسر برد , وعلى العموم السعردة من تاجر واشكر لك الأهتمام, وارجو ارسال رقم فاكس المصنع ورقم التليفون بتاع تاكيد الحجز ولو تكمل جميلك عنوان المصنع

Trigger 06-17-2013 07:17 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد جمال الشافعي (المشاركة 23374)
لو سمحت لي انا عندي تعليق صغير .. احنا هنا في هذا المنتدي عباره ان اسره واحده بنتبادل الخبرات الشخصيه والاراء وبنستفيد بخبرات زملائنا الكرام خبراء المنتدي امثال الجنرال وتريجر وبودي جارد وادمن وغيرهم كثيرين حتي لا انسي احدا وعندما نضع موضوع يكون الهدف منه الاستفاده المتبادله يعني لما حضرتك كنت بتدور علي سلاح كلنا ساعدنا وعرضنا اللي موجود علي المنتدي ولما حضرتك اشتريت ماشركتناش معاك فرحتك بالشراء غير لما واحد سالك
برضوا دلوقتي حضرتك بتسال علي الزخيره من غير ماتقول السعر ده فين وهو اتعرض عليك من تاجر ولا من حائز سلاح ولا حضرتك ماشوفتش ويادوب سمعت ان الطلقه بكذا وكذا علشان نبقي متابعين السوق ونقدر نساعد بعض
ثانيا بخصوص سؤال حضرتك
9 مم طويل سعره في المصنع الحربي 890 ج للباكو(50) طلقه انتاج 2013 ولا يوجد انتج قديم بالمصنع سوي 9مم قصير ( 8،5) والكلام ده لغايه الاسبوع اللي الفات وطبعا بتحتاج تصريح شراء ذخيره من القسم اللي انت تبعه وبتبعت التصريح للمصنع علي الفاكس وبعديها باسبوع بتكلمهم في التليفون علشان تتاكد ان التصديق بتاعك وصل وبعد كده حضرتك بتصدق علي تصريح الذخيره من مصلحه الامن العام في العباسيه وبعدين تروح المصنع تستلم
السعر المعتاد للطلقات 9 مم طويل في السوق في طنطا حوالي 25 ج للطلقه وانا اتعرض عليا 100 طلقه انتاج 2005 بالسعر ده وفاصلت فيهم وصلتهم 19 ج للطلقه وبعد رجوعي من السفر حاخد منهم 50 طلقه بس لان عندي كتير والباقي موجود لو انت عايزه ابعت لحضرتك رقم صاحبهم وتكلمه
وبالتوفيق ان شاء الله

الله ينور عليك يا محمد بك يا محترم

محمد جمال الشافعي 06-17-2013 07:44 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل منصور (المشاركة 23377)
واحدة واحدة عليا يا محمد بية ,احب اشكرك على المشاركة لكن بالنسبة للمسدس فانا لسة محتاج واحد لواحد زميلى , والذخيرة انا لسة مش عارف اسلوب عرض الموضوع بالكامل ولما حد بيستفسر برد , وعلى العموم السعردة من تاجر واشكر لك الأهتمام, وارجو ارسال رقم فاكس المصنع ورقم التليفون بتاع تاكيد الحجز ولو تكمل جميلك عنوان المصنع

وائل بك لا شكر علي واجب وبالنسبه لبيانات المصنع حضرتك هتلاقي كل حاجه عن خطوات شراء السلاح من المصنع الحربي في موضوع اخونا الزميل احمد بك هانئ ده الرابط بتاع الموضوع http://www.misrhunting.trakhes.com/s...ead.php?t=2255
والمصنع عنوانه بالوصف كده
حضرتك حتوصل لغايه كمين الشرطه اللي في نهايه كوبري عبود في الاتجاه القادم من المؤسسه وبعدين تدخل يمين في اتجاه السواح وبعد ماتعدي النفق اللي عند مرور شبرا تدخل يمين وتسال علي مصنع 27 الحربي

أشرف صبرى 06-17-2013 07:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد جمال الشافعي (المشاركة 23374)
ثانيا بخصوص سؤال حضرتك
وبالتوفيق ان شاء الله

ترجع بالسلامه يا باشمهندس

الساعة الآن 06:25 PM