المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : شكر خاص

bodygard 34
04-08-2012, 12:46 AM
شكر خاص للأخ العزيز احمد تريجر على اهتمامه بطلب كنت طلبته منه.. وده مش جديد عليه انا عارف..وربنا يديم المعروف والود دايما بين اعضاء المنتدى المحترم ده..وتحيه خاصه للأخ المحترم الكبير والخبير جنرالنا العزيز

أشرف صبرى
04-08-2012, 01:01 AM
الاستاذ احمد من الناس اللى ليهم فضل بمساعدة الكل فعلاً ....و الجنرال أب و هو من القلائل الذين تأخذ منهم النصيحه بإخلاص و انت مغمض

Compact
04-08-2012, 01:20 AM
شكرا يا حج محمد يا محترم .. حضرتك مثال حى للراجل المحترم بجد و الواحد يحب يخدمك بعنيه :)

سيادة المقدم اشرف ... يكفى ما قاله تريجر لى عن مدى احترامك و دماثة اخلاقك الكريمة و الجواب اصلا باين من عنوانه :)

افخر و اتشرف بوجودى وسط المحترمين اللى زيكوا.. و بصراحة قليلين اوى اللى زيكوا خصوصا فى منتديات السلاح و الصيد

المدير العام
04-08-2012, 01:27 AM
ربنا يديم المعروف بين الجميع وتسود المحبه دائما

محمد كمال المحامي
04-08-2012, 08:19 AM
كلك ذوق يا حاج محمد

و كل الشكر لكل اعضاء المنتدى على تعاونهم واحترامهم واهتمامهم

بمساعدة بعضهم البعض وربنا يبعد عننا ولاد ....................

bodygard 34
04-08-2012, 02:04 PM
شكرا يا حج محمد يا محترم .. حضرتك مثال حى للراجل المحترم بجد و الواحد يحب يخدمك بعنيه :)

سيادة المقدم اشرف ... يكفى ما قاله تريجر لى عن مدى احترامك و دماثة اخلاقك الكريمة و الجواب اصلا باين من عنوانه :)

افخر و اتشرف بوجودى وسط المحترمين اللى زيكوا.. و بصراحة قليلين اوى اللى زيكوا خصوصا فى منتديات السلاح و الصيد
بغض النظر عن اتمام الموضوع اللى طلبته ..فيكفينى جدا كل هذا الاهتمام اللى ابداه كل من حضرتك والاخ العزيز تريجر

Trigger
04-09-2012, 04:40 AM
يا حاج محمد حضرتك راجل زى السكر فعﻻ و الواحد نفسه يخدمك بجد و الشكر بالطريقة دى ميجيش غير من ناس قدوة زى حضرتك

محمد كمال المحامي
04-09-2012, 08:03 AM
افضلوا اشكروا في بعض كدا ولا حد سائل فينا

هههههههههههههههههه

على فكرة الشكر دا من شيم الكرام

و بصراحة انا بقدم خالص تقديري و حبي للمجموعة الموجودة في المنتدى

و اهنيكم على طريقة التعامل المتحضرة و الجميلة والراقية

ربنا يديم بينا المحبة والأخوة

Compact
04-09-2012, 08:27 AM
افضلوا اشكروا في بعض كدا ولا حد سائل فينا

هههههههههههههههههه

على فكرة الشكر دا من شيم الكرام

و بصراحة انا بقدم خالص تقديري و حبي للمجموعة الموجودة في المنتدى

و اهنيكم على طريقة التعامل المتحضرة و الجميلة والراقية

ربنا يديم بينا المحبة والأخوة

حضرتك السبب الاساسى فى وجودنا هنا مع بعض كلنا

شكرا سنيور محمد :)

bodygard 34
04-09-2012, 12:17 PM

شكرا سنيور محمد :)
كده انا عرفت انت فين.. لسانك اتعود ياباشا:)

bodygard 34
04-09-2012, 12:20 PM
يا حاج محمد حضرتك راجل زى السكر فعﻻ و الواحد نفسه يخدمك بجد و الشكر بالطريقة دى ميجيش غير من ناس قدوة زى حضرتك
بص بقى ياعم احمد..السيد المدير العام خد باله مننا...يالا كل واحد يشوف شغله احسن يدينا جزا عالصبح ولا لفت نظر..صباحكوا كلكوا زى الفل

قناص الظلم
04-09-2012, 01:18 PM

شكرا سنيور محمد :)انا كمان عرفت وهاجيلك على طول:)

قناص الظلم
04-09-2012, 01:20 PM
بص بقى ياعم احمد..السيد المدير العام خد باله مننا...يالا كل واحد يشوف شغله احسن يدينا جزا عالصبح ولا لفت نظر..صباحكوا كلكوا زى الفل
ايوه انا هاجرى عالقسم بتاعى :d وانت ياحاج مش عايز تقصدنى فى حاجه انا كمان لحسن ازعل:(

bodygard 34
04-09-2012, 01:47 PM
ايوه انا هاجرى عالقسم بتاعى :d وانت ياحاج مش عايز تقصدنى فى حاجه انا كمان لحسن ازعل:(
لا لا مش حاطلب حاجه دلوقت..شوف شغلك ياأستاذ احسن انت عارف الراجل صعب قوىوبيزعق على طول..:) صباح الفل

قناص الظلم
04-09-2012, 02:56 PM
لا لا مش حاطلب حاجه دلوقت..شوف شغلك ياأستاذ احسن انت عارف الراجل صعب قوىوبيزعق على طول..:) صباح الفل صباح النور يا عمى الحاج:)