المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اعتذار علنى للاستاذ نسر مصر

محمود لطقى
06-08-2013, 09:34 PM
اعتذر امام جميع اعضاء المنتدى للسيد / نسر مصر على الاسلوب الذى كتبت به مشاركتى مما ادى الى زعله منى وانا والله لم اقصد الاساءة ولكن خاننى التعبير وفهمت بعض الامور بصورة غير صحيحه وهذا اعتذار منى امام الجميع للسيد المحترم /نسر مصر وارجو ان يقبل اعتذارى

احمد عبد المرضى
06-08-2013, 10:52 PM
والله با استاذ محمود انت رجل عظيم لان اعظم الرجال هو من يقوم بمثل ما قمت به.
و ارجو من الله ان يصلح الحال بينك وبين المحترم نسر مصر.

محمود لطقى
06-08-2013, 11:51 PM
بارك الله فيك استاذ احمد وياريت الاستاذ نسر مصر يقبل اعتذارى

محمد كمال المحامي
06-09-2013, 12:57 AM
اعتذارك دليل على انك انسان محترم يا استاذ محمود

اكثر الله من امثالك و جعل هذا التصرف خالصاً لوجه الله وفي ميزان حسناتك

و ان شاء الله الأخ نسر مصر يتفهم كلامك وخير دليل على حسن نيتك انك كتبت اعتذار على العام

قناص الظلم
06-09-2013, 02:27 AM
انتو اخوات ومافى زعل باذن الله ويا استاذ محمود انت انسان مهذب وراقى مرحبا بك بيننا

Amr Moussa
06-09-2013, 10:41 AM
خيركم من يبدا بالسلام

محمد عاطف حسيب
06-09-2013, 12:08 PM
اعتذر امام جميع اعضاء المنتدى للسيد / نسر مصر على الاسلوب الذى كتبت به مشاركتى مما ادى الى زعله منى وانا والله لم اقصد الاساءة ولكن خاننى التعبير وفهمت بعض الامور بصورة غير صحيحه وهذا اعتذار منى امام الجميع للسيد المحترم /نسر مصر وارجو ان يقبل اعتذارى
هيا دى اخلاق الصياد الصح

Amr Moussa
06-09-2013, 01:10 PM
انا معرفش الموضوع ولا اجبر احد على صفاء نفسه من احد ولكن انا اضم اعتذارى للسيد المحترم لاعتذاره للسيد المحترم وسمعنى سلام الصلح خير قوم نتصالح الصلح خير وفى انتظار راى ابويا الحاج محمد ابو الاصول كبيرنا يعنى يقول كلمته برضه

نسر مصر
06-09-2013, 01:47 PM
السلام عليكم /اسف على التاخير فى الرد وانا محرج من حضرتك جدا جدا لانك بما تفعله من اعتذار علنى فهو يعلى من شانك وقيمتك فى المنتدى وفى نظرى اولا انا عاتبتك على الخاص لانى لااحب ان احمل فى قلبى مثقال ذره من زعل لذلك عاتبتك وياعم ربنا مايجيب زعل ابدا فنحن اخوه واللى عندى هو عندك وربنا يصفى النفوس مابين الناس جميعا وشكرا على الاعتزار وشكرا للاعضاء المحترمين وبالنسبه للبام قد تم البيع بحمد الله ويرجى من الاداره غلق الموضوع

احمد عبد المرضى
06-09-2013, 01:54 PM
السلام عليكم /اسف على التاخير فى الرد وانا محرج من حضرتك جدا جدا لانك بما تفعله من اعتذار علنى فهو يعلى من شانك وقيمتك فى المنتدى وفى نظرى اولا انا عاتبتك على الخاص لانى لااحب ان احمل فى قلبى مثقال ذره من زعل لذلك عاتبتك وياعم ربنا مايجيب زعل ابدا فنحن اخوه واللى عندى هو عندك وربنا يصفى النفوس مابين الناس جميعا وشكرا على الاعتزار وشكرا للاعضاء المحترمين وبالنسبه للبام قد تم البيع بحمد الله ويرجى من الاداره غلق الموضوع
هذا من شيم الرجال
و الله العظيم تستاهل الف بوسه على كرم اخلاقك.
و لو فيه جائزة للاخلاق العالية كنت هاتكون الاول بلا منازع

محمود لطقى
06-09-2013, 04:30 PM
والله انا ما استاهل كل الكلام ده وانا ما عملت كدة عشان تشكروا فيه لكن هذا حق الراجل اللى انا غلطت فيه بدون قصد ويكفينى حسن اخلاقه واخلاق جميع من فى المنتدى الجميل اللى انا تشرفت انى عضو فيه وربنا يبارك فيكم جميعا

نسر مصر
06-09-2013, 06:26 PM
ياباشا انت تستاهل كل خير ورجل محتر م وذوق وانا تحت امرك فى اى وقت وقريبا ستاتى لى اكثر من بندقيه هاى باور وان شاء الله يعجبك حاجه فيهم واخدها وسيبك من الفلوس خالص معرفه الرجال كنوز وانا كان ليا الشرف بمعرفه حضرتك وان شاء الله لاينقطع حبل الود مابينا ومابين كل عضو جميل مثلك

محمد كمال المحامي
06-09-2013, 06:42 PM
والله هذا الموضوع من افضل موضوعات المنتدى منذ نشأته

لو كلنا يكون عندنا هذه الروح الطيبة لكنا جميعاً في راحة نفس و هدوووووء

ولما حدثت مثل هذه المشاحنات التي نراها بين لحظة واخرى

اشكركم على هذا المثال الرائع في المعاملة

جزاكما الله خير وجعله الله في ميزان حسناتكما

قناص الظلم
06-10-2013, 03:42 AM
الحمدلله تمت العمليه بنجاح - تمت العمليه بمركز شئون اجتماعيه منتدى صيادين مصر:)

محمود لطقى
06-10-2013, 10:48 PM
السيد الفاضل نسر مصر انا سعيد جدا انك قبلت اعتذارى وان شاء الله تكون دى بداية صداقة يارب
اما السيد الفاضل المدير العام
فكل كلمه حضرتك كتبتها فى رد على هذا الموضوع تدل على انك رجل تحب الخير وكل واحد يزعل حد منه هو الخسران ولم يتذكر ان الدنيا لا تساوى عند الله جناح بعوضه وأن الصله الطيبه بين الناس هى الباقيه ولو كل واحد بدل ما يقول كلمه وحشه قال كلمه طيبه سوف تعلى من شأنه ولا تنقص منه شيئا
و يستفيد من كل الجهات حب الناس وحسنات هيحتاجها فى وقت هيندم انه فوتها وشكرا