المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : مطلوب خزينه سلاح مكاروف

Amr Moussa
05-11-2013, 11:54 PM
الساده الافاضل

مطلوب خزينه سلاح مكاروف 8 طلقات اصليه ولا يفضل الخزن التفصيل

التواصل 01223972558

السعر حسب الاتفاق

مع الشكر

عمرو موسى

Trigger
05-12-2013, 12:07 AM
بالتوفيق يا ابو اكرم و ان شاء الله حتلاقيها

Amr Moussa
05-12-2013, 01:41 AM
ركز انت بس فى الجراب ركز ايوه ركز جراب وهوجو

أشرف صبرى
05-12-2013, 02:12 AM
بالتوفيق يا باشا

محمد جمال الشافعي
05-12-2013, 05:02 PM
بالتوفيق يا عمرو بك
وان شاء الله ارد علي حضرتك اول ما حد من التجار اللي انا كلمتهم يديني رد

ايهاب رشدى
05-12-2013, 08:48 PM
الساده الافاضل

التواصل 01223972558

السعر حسب الاتفاق

مع الشكر

عمرو موسى

هو حضرتك اشتريته من غير خزنه اضافيه وبالسعر ده هرإحوس
مين ضحك عليك وباع لك الماكاروف
بكره الصبح روح رجعه وسيبله فيه اللى هو عاوزه حتى لو وصل الامر انك تسيبله خمسييييين جنيه

EGYPTIAN
05-12-2013, 09:58 PM
الساده الافاضل

التواصل 01223972558

السعر حسب الاتفاق

مع الشكر

عمرو موسى

ان شاء الله تلاقي يا عموور .. انت تستاهل كل خير

تحياتي

محمد جمال الشافعي
05-12-2013, 11:14 PM
هو حضرتك اشتريته من غير خزنه اضافيه وبالسعر ده هرإحوس
مين ضحك عليك وباع لك الماكاروف
بكره الصبح روح رجعه وسيبله فيه اللى هو عاوزه حتى لو وصل الامر انك تسيبله خمسييييين جنيه

وانا بضم صوتي لصوت اخي الفاضل ايهاب بك رشدي
عمرو بك انت كده انضحك عليك واللي باعلك المكاروف المفروض يعمل لك تعويض كبيييييير مش اقل من انه يرتب لنا يوم تدريب في اسرع وقت كرد اعتبار ويكون اليوم فول اوبشن وينزل لكل عضوا مشروب موكاتشينوا هديه واللي ينشن خارج السواده هو اللي يجيب الغداء
يعني باختصار حايكون الغداء عليا انا من الاخر وبعدين لو حترجعه ماتضحييش قوي كده كفايه انك تنزل لحد خممتتتاشر جنيه كده ولا حاجه:)

Amr Moussa
05-13-2013, 12:04 AM
ماليش نفس اضحك

محمد جمال الشافعي
05-13-2013, 12:15 AM
ماليش نفس اضحك

ليه ياباشا مالك بس لعله خير

bodygard 34
05-13-2013, 12:58 AM
[QUOTE=محمد جمال الشافعي;20892]واللي ينشن خارج السواده هو اللي يجيب الغداء
يعني باختصار حايكون الغداء عليا انا من الاخر [COLOR="Blue"][SIZE="5"]ايه ده؟؟ هو المفروض اننا ننشن فى السواده؟؟

محمد جمال الشافعي
05-14-2013, 03:38 PM
يعني باختصار حايكون الغداء عليا انا من الاخر [COLOR="Blue"][SIZE="5"]ايه ده؟؟ هو المفروض اننا ننشن فى السواده؟؟

يا حج محمد المهم اننا نتقابل واتشرف بمعرفتكم وبعد كده حضرتك تنشن مكان ما تحب في السواده في البياضه نصتاد عصافير
المهم عندي هو صحبتكم الكريمه

محمد جمال الشافعي
05-14-2013, 03:42 PM
اخي الفاضل عمرو بك موسي
للاسف الشديد كل الناس اللي كلمتهم ردوا عليا النهارده انهم مش لاقين الخزنه المطلوبه وان المكاروف مش شائع قوي في منطقتنا علشان كده اكسسواراته وقطع غياره مش عندهم
انا اسف كنت باتمني ارد عليك باخبار كويسه بس خيرها في غيرها وربنا يوفقك وتلاقيها ان شاء الله

Amr Moussa
05-14-2013, 07:43 PM
اخي الكريم محمد بك
انا عاجز عن شكر حضرتك علي وقتك ومجهودك و اهتمامك وشكرا لك

احمد عبد المرضى
05-14-2013, 08:14 PM
يعني باختصار حايكون الغداء عليا انا من الاخر [COLOR=blue][SIZE=5]ايه ده؟؟ هو المفروض اننا ننشن فى السواده؟؟
بالنسبة لحضرتك يا حج / محمد
احنا هنعمل معاك ذى ما قال اسماعيل ياسين
(انا احسن اضرب الاول و انتم بعد كدة ترسموا النقطة على الضربة)
و شكرا

العدوى طارق
05-14-2013, 11:31 PM
اخى عمرو ممكن تعملها عمولة وكمان ممكن تجعلها تشيل 14 طلقة بدل 8 طلقات
العمولة هيبقى ممكن تتعدل وتشيل عدد طلقات اكثر
واعتقد ان دة ممكن

Amr Moussa
05-17-2013, 02:15 AM
انا بشكر كل الافاضل اللى تعبوا معايا

نيجى نكلم فى السواده بقى

انا ممكن استورد خزنه ومقبض عن طريق الانترنت ويجى بالبريد زى اى حاجه تانيه ولا ايه رايكم

محمد جمال الشافعي
05-17-2013, 03:19 AM
انا بشكر كل الافاضل اللى تعبوا معايا

نيجى نكلم فى السواده بقى

انا ممكن استورد خزنه ومقبض عن طريق الانترنت ويجى بالبريد زى اى حاجه تانيه ولا ايه رايكم

عمرو باشا
حضرتك ممكن تكلم موقع اشتريلي دوت كوم انا جربته قبل كده ونظامه انك بتحدد السلعه اللي انت عايزها من اي موقع يعجبك وبعدين بتبعت اللينك بتاع الموقع اللي هيا عليه ورقم السلعه وموديلها وهما بيرتبوا الشراء والشحن والجمارك والتوصيل لباب البيت والدفع عند الاستلام واسعارهم معقوله وكمان حايستعلموا من الجمارك اذا كان فيه مشكله في استيراد الخزنه ولا لا اما بالنسبه للمقابض فاعتقد انه مافيش اي مشكله في شرائها من بره
كمان انا ليا واحد صاحبي في ايطاليا حاليا ونازل يوم الاتنين القادم لو قدرت تلاقي اللي انت عايزه هناك وجبتلي العنوان انا ممكن اخليه يجيبهم معاه وهو جاي بس المهم العنوان لانه مش حيبقي عنده وقت يدور لظروف شغله لو قررت ده انا تليفوني مع تريجر كلمني وانا ارتب معاه لان الوقت ضيق قبل رجوعه من السفر

bodygard 34
05-17-2013, 05:14 PM
[quote=bodygard 34;20905]
بالنسبة لحضرتك يا حج / محمد
احنا هنعمل معاك ذى ما قال اسماعيل ياسين
(انا احسن اضرب الاول و انتم بعد كدة ترسموا النقطة على الضربة)
و شكرا

كلك نظر يا أستاذ/ احمد..او ممكن نقلل المسافه بينى وبين السواده الى 25 سم

Compact
05-19-2013, 06:28 AM
اخى عمرو ممكن تعملها عمولة وكمان ممكن تجعلها تشيل 14 طلقة بدل 8 طلقات

العمولة هيبقى ممكن تتعدل وتشيل عدد طلقات اكثر
واعتقد ان دة ممكن

خزنة المكاروف من الخزن الصعبة جدا انها تتعمل عمولة فى ورشة خراطة عادية بسبب تصميمها

Compact
05-19-2013, 06:31 AM
الساده الافاضل

التواصل 01223972558

السعر حسب الاتفاق

مع الشكر

عمرو موسى
المكاروف ممكن تلاقى خزن اصلية له فى ورش القوات المسلحة

Trigger
05-19-2013, 06:00 PM
نفس الكلام الى قالهولنا زكى عوض

Amr Moussa
05-22-2013, 10:14 PM
زملائى الاعزاء حد عنده فكره عن استيراد الخزنه المطلوبه من الخارج الخزنه موجوده وسعرها لا يتعدى 15 دولار واشتريها واشحنها من على الانترنت بس يا ترى اما تيجى هنا فيها مشاكل وجرابات ومقابض وكده الدنيا مفتوحه والناس عندها كل حاجه ياريت اللى يعرف يجاوبنى او على الاقل يقوللى اسال مين عنده الاجابه المفيده

لان الحل التانى بصراحه انى هقايس واستوردها وادفع تمنها وجت ودخلت خير وبركه مدخلتش يبقى نصيب ايه رايكم

Amr Moussa
05-22-2013, 10:15 PM

والله يا جنرال انا معرفش فين ورش القوات المسلحه دى لو حضرتك تعرف قوللى وانا اروح اسال وشكرا لحضرتك

Amr Moussa
05-22-2013, 10:18 PM
عمرو باشا
حضرتك ممكن تكلم موقع اشتريلي دوت كوم انا جربته قبل كده ونظامه انك بتحدد السلعه اللي انت عايزها من اي موقع يعجبك وبعدين بتبعت اللينك بتاع الموقع اللي هيا عليه ورقم السلعه وموديلها وهما بيرتبوا الشراء والشحن والجمارك والتوصيل لباب البيت والدفع عند الاستلام واسعارهم معقوله وكمان حايستعلموا من الجمارك اذا كان فيه مشكله في استيراد الخزنه ولا لا اما بالنسبه للمقابض فاعتقد انه مافيش اي مشكله في شرائها من بره
كمان انا ليا واحد صاحبي في ايطاليا حاليا ونازل يوم الاتنين القادم لو قدرت تلاقي اللي انت عايزه هناك وجبتلي العنوان انا ممكن اخليه يجيبهم معاه وهو جاي بس المهم العنوان لانه مش حيبقي عنده وقت يدور لظروف شغله لو قررت ده انا تليفوني مع تريجر كلمني وانا ارتب معاه لان الوقت ضيق قبل رجوعه من السفر
شكرا على تعبك معايا وربنا يجعله فى ميزان حسناتك وربنا يسهل انا بحاول استوردها وان شاء الله تعدى

قناص الظلم
05-23-2013, 02:20 AM
الساده الافاضل

التواصل 01223972558

السعر حسب الاتفاق

مع الشكر

عمرو موسى

فى خزنه جواهرجى :d شارى

Amr Moussa
05-23-2013, 11:24 PM
فى خزنه جواهرجى :d شارى
انت فين يا واد وحشنى جدا والله وعلى العموم راشق معاك انا

Amr Moussa
05-23-2013, 11:54 PM
بعد اذن الافاضل حديعرف مسموح استيراد الخزينه من الخارج ام لا

bodygard 34
05-24-2013, 01:26 AM
انت وجعتلى راسى بقصة الخزنه الاحتياطى دى..انت مش اخر مره مسقط اربع بلطجيه بطلقه واحده زى الشيش طاووق؟؟؟ عاوز خزنه زياده ليه بقى؟؟؟

قناص الظلم
05-27-2013, 04:54 AM
انت وجعتلى راسى بقصة الخزنه الاحتياطى دى..انت مش اخر مره مسقط اربع بلطجيه بطلقه واحده زى الشيش طاووق؟؟؟ عاوز خزنه زياده ليه بقى؟؟؟

الواد دا مجرم حرب ياحاج محمد وهربان من لاهاى :mad: وعليه مكافئه مليار جنيه قاتل القتله عمرو موسى :D الا مافيش كدا سندوتش شيش طاووق

قناص الظلم
05-27-2013, 04:58 AM
بعد اذن الافاضل حديعرف مسموح استيراد الخزينه من الخارج ام لا

بص ياباشا الخزنه غير مجرمه لانه لم يرد زكرها صراحه فى القانون انما زكر الاجزاء الميكانيكيه وسوسته الاجزاء فمفيش مشكله المشكله فى الاجراءات - اصبر ;) وربنا يسهل