المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : للبيع مسدس حلوان 920

مصطفى شلبي
04-23-2013, 10:39 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

للبيع مسدس حلوان 920 ,,, استلام شهر مارس 2013 ,,,, جديد زيرو ,,, بها خزنة إضافية 17 طلقة ,,,, بالعلبة بكافة محتوياتها ,,,,, التنازل في بورسعيد - قسم الزهور

السعر النهائي 34 ألف جنيه

للاستفسار : 01025588446

محمد كمال المحامي
04-23-2013, 10:44 PM
بالتوفيق يا استاذ مصطفى

ربنا ييسر لك بيعة ويبارك للمشتري

ويكا ويكا
04-23-2013, 10:54 PM
بالتوفيق فى البيع سعر ممتاز

مصطفى شلبي
04-23-2013, 11:03 PM
بالتوفيق يا استاذ مصطفى

ربنا ييسر لك بيعة ويبارك للمشتري

جزاكم الله خيرا

وشكراً للاهتمام ,,,, وسعيد جداً بالانضمام لهذا المنتدى المحترم وأعضاءه المحترمين

مصطفى شلبي
04-23-2013, 11:04 PM
بالتوفيق فى البيع سعر ممتاز

جزاكم الله خيرا

وشكراً للاهتمام ياأخ وائل ,,,,

bodygard 34
04-24-2013, 12:58 AM
بالتوفيق فى البيع ان شاء الله..سؤال صغير..بتبيع ليه طبنجه جديده ؟هل فيها عيوب ..او لك اى ملاحظات ؟؟ اذا كان الجواب لأسباب بعيد عن الطبنجه ..من حقك ماتجاوبش..اجابتك حاتفيدنا كتير لو قرار البيع مرتبط بنوع الطبنجه

مصطفى شلبي
04-24-2013, 01:27 AM
لا حضرتك مفيهاش أي عيوب نهائي ,,,,, ولكني بجدد بشتري طنبجة جلوك 17

bodygard 34
04-24-2013, 01:33 AM

بالتوفيق ان شاء الله

مصطفى شلبي
04-24-2013, 01:37 AM
بالتوفيق ان شاء الله

شكرا لحضرتك على الاهتمام والمتابعة

محمد جمال الشافعي
04-24-2013, 01:47 AM
بالتوفيق في البيع ان شاء الله
السعر مناسب جدا والحاله ماشاء الله رائعه
ربنا يبارك للمشتري

Trigger
04-24-2013, 04:07 AM

خليك فى الجلوك17 gen2 او gen3 و بلاش gen4
الجلوك17 مبيطقش الطلقات المصرى و نادرا لو كمل خزنة كاملة بطلقات مصرى و لازم يستخدم معاه طلقات مستورده جديده مش متخزنة لان الطبنجة حساسه جدا للطلقات و اجزائها المتحركة تقيلة و طبعا شاسيها خفيف جدا لانه بوليمر
و لو لقيت جلوك19 زى طبنجة الجنرال يبقى احسن بكتير و بيشتغل بأى نوع طلقات مصرى او مستورد
الكلام ده كله من تجارب عديده منها تجارب كثيرة مع جنرال المنتدى
و معظم الجلوك17 الى موجود فى مصر هو gen2 او gen3 صناعة نمساوى و ليس الامريكى
النمساوى اكيد احسن و هو الاصل فى الجلوك

Compact
04-27-2013, 08:17 AM
بالتوفيق بأذن الله

احمد الطيب
04-30-2013, 12:06 AM
اهلا بحضرتك استاذ مصطفى ممكن اعرف من حضرتك ايه الاحسن الحلون ولا الجلوك ومع العلم انى سمعت ان الجلوك ليه طلقات معينه ؟ طلقاته لازم تكون مدببه من الامام غير الطلقات العاديه ولانى معى تصريح شراء ومحتار والله اجيب ايه

Trigger
04-30-2013, 01:09 AM
اهلا بحضرتك استاذ مصطفى ممكن اعرف من حضرتك ايه الاحسن الحلون ولا الجلوك ومع العلم انى سمعت ان الجلوك ليه طلقات معينه ؟ طلقاته لازم تكون مدببه من الامام غير الطلقات العاديه ولانى معى تصريح شراء ومحتار والله اجيب ايه

مفيش وجه مقارنه بين الحلوان و الجلوك
اكنك بتقارن بين الفيات 127 و الbmw 116i الجديده :)

مصطفى شلبي
04-30-2013, 01:20 AM
مفيش وجه مقارنه بين الحلوان و الجلوك
اكنك بتقارن بين الفيات 127 و الbmw 116i الجديده :)

كلام الأخ Trigger مظبوط 100% مفيش فعلا وجه مقارنة لكن مشكلة الجلوك تحتاج طلقات مستوردة أو طلقات مصري حديثة أما بالنسبة للسعر سعر الجلوك ضعف الحلوان تقريباً

احمد الطيب
04-30-2013, 01:28 AM
يعنى من راى حضرتك معالى الباشا انى اشترى جلوك ؟ طيب ممكن اعرف من حضرتك سعرها كام الجلوك ولو فى حاجه تعرفها بس يكون سعرها معقول كدا دلنى عليها ولك الشكر والتقدير

احمد الطيب
04-30-2013, 01:54 AM
اشكرك معالى الباشا وانا هكلمه الصبح ان شاء الله

محمد جمال الشافعي
04-30-2013, 03:40 AM

احمد باشا
حضرتك حاطط موضوع في قسم السوق بتدور فيه علي مسدس في حدود 10 الاف جنيه وهنا حضرتك بتسال علي مسدس في حدود 70 الف جنيه وبتقول ان حضرتك حاتكلم صاحبه الصبح
سؤالي بس هي رخصه حضرتك عليها كام مسدس وهل مبلغ 10 الاف جنيه ده مظبوط ولا انا قريته غلط
وهلي فكره من قوانين المنتدي هنا ان حضرتك تبعت صوره الرخصه او تصريح الشراء علي الخاص للادمن في خلال 48 ساعه من مشاركتك والا بتتحزف وشكرا

Trigger
04-30-2013, 06:49 AM

هو حضرتك عايز سلاح ب 10 الاف ولا بكام بالضبط لانك ليك مشاركة النهارده بتدور على سلاح ب 10 الاف جنيه !!
http://www.misrhunting.trakhes.com/showthread.php?t=2432

يرجى ارسال صورة من تصريح الشراء على الرسائل الخاصة

gmslem
04-30-2013, 05:38 PM
احمد باشا
حضرتك حاطط موضوع في قسم السوق بتدور فيه علي مسدس في حدود 10 الاف جنيه وهنا حضرتك بتسال علي مسدس في حدود 70 الف جنيه وبتقول ان حضرتك حاتكلم صاحبه الصبح
سؤالي بس هي رخصه حضرتك عليها كام مسدس وهل مبلغ 10 الاف جنيه ده مظبوط ولا انا قريته غلط
وهلي فكره من قوانين المنتدي هنا ان حضرتك تبعت صوره الرخصه او تصريح الشراء علي الخاص للادمن في خلال 48 ساعه من مشاركتك والا بتتحزف وشكرا

كلام صحيح ؛ فعلا ايه الحكاية ؟

Trigger
04-30-2013, 06:09 PM
كلام صحيح ؛ فعلا ايه الحكاية ؟
لو مردش برد مقنع خلال 24 ساعة اكيد الاداره العليا ستوقف عضويته

احمد عبد المرضى
04-30-2013, 07:17 PM
مساء الخير يا حاج محمد و كل اهل المنتدى انا مؤيد كلامك 100%

bodygard 34
04-30-2013, 11:38 PM
واضح من سؤال الاخ/احمد الطيب بخصوص ايهما افضل الحلوان ولا الجلوك ..انه بعيد تماما عن الموضوع .. وبالتالى اكيد مايعرفش حالة الاسعار فى هذا المجال.. وجايز انه كان متصور ان 10000 جنيه مبلغ كافى انه يشترى بيه سلاح مرخص ..وجايز برضه ان امكانياته افضل من كده .. فرفقا بيه ..ارجع واقول تانى ..الغريب اعمى ولو كان بصير

احمد الطيب
04-30-2013, 11:46 PM
كلامك والله صح ياحج انا والله لم اعرف اى شيئ فى مجال السلاح ولاكن انا امتلك معرض سيارات وبسافر كتير فانا رخصت سلاح علشان الامن ولاكن انا معرفش حاجه والله عن اسعار السلاح خالص

محمد جمال الشافعي
04-30-2013, 11:59 PM
واضح من سؤال الاخ/احمد الطيب بخصوص ايهما افضل الحلوان ولا الجلوك ..انه بعيد تماما عن الموضوع .. وبالتالى اكيد مايعرفش حالة الاسعار فى هذا المجال.. وجايز انه كان متصور ان 10000 جنيه مبلغ كافى انه يشترى بيه سلاح مرخص ..وجايز برضه ان امكانياته افضل من كده .. فرفقا بيه ..ارجع واقول تانى ..الغريب اعمى ولو كان بصير

والله ياعم الحاج انا باتمني ان يكون الموضوع كده بس التضارب الواضح في المشاركات وحرصنا جميعا علي بقاء هذا المنتدي بنفس الرقي هو الهدف الوحيد وراء تعليقاتي كمان لغه الحوار يجب ان تكون علي نفس مستوي باقي الاعضاء فمثلا لو حضرتك راجعت مشاركه الاخ الفاضل احمد الطيب في موضوع اخونا الفاضل اشرف ب بك صبري بخصوص امداد الشرطه اعتقد انك مش حتبقي مبسوط من لغه الحوار هناك وخصوصا عندما تكون موجهه الي شخصيه فاضله مثل اشرف بك
ايضا تكراره لموضوع مطلوب سلاح بترخيص مرتين متتاليتين خلال يومين ده برضوا مخالفه لقوانين المنتدي بعدم تكرار الموضوعات زات نفس الصله وبخصوص الامكانيات فعندما نصحته انا والاخ الفاضل م/ وائل ان هذا المبلغ غير كافي فقد قام بالرد انه ممكن يذود لغايه 15 الف يعني برضوا احنا لسه بعيد قوي عن الجلوك
عموما احنا بس طلبنا انه يبعت صوره الترخيص للادمن وده اجراء معتاد في هذا المنتدي زي ماحضرتك عارف وكل الغرض اننا نرتقي بلغه الحوار بينا ونحافظ علي نفس الروح الجميله اللي مخليانا كلنا معتزين بالانتماء لهذا المنتدي وانه يدخل في الفورمه بتاعه المنتدي باسرع وقت اذا كان فعلا عايز يشارك معانا

محمد جمال الشافعي
05-01-2013, 12:16 AM
كلامك والله صح ياحج انا والله لم اعرف اى شيئ فى مجال السلاح ولاكن انا امتلك معرض سيارات وبسافر كتير فانا رخصت سلاح علشان الامن ولاكن انا معرفش حاجه والله عن اسعار السلاح خالص

الاخ الفاضل احمد الطيب
في هذه الحاله فانا اعتزر عن سوء الظن بك ويجب ان اوضح ان كل الغرض من تعليقاتي انا وباقي الاعضاء المحترمين هو حرصنا علي عدم وجود تجار سلاح بين اعضاء المنتدي مما قد يضر بمصلحه الساده الاعضاء وهم صفوه من محبي السلاح والصيد ولقد تعلمت هذه الحكمه من اساتذتنا في هذا المنتدي الراقي منذ لحظه انضمامي لهذه الكوكبه الرائعه من الاعضاء
اكرر اسفي واعتزاري وارجوا ان تتقبل ملاحظاتي بود واهلا بك ضمن اسره المنتدي

احمد الطيب
05-01-2013, 12:17 AM
الساده الافاضل اعضاء المنتدى الجميل ده انا اسف كل الاسف وبعتذر بشده اذا كنت اخطئت او كلامى تسبب فى اى احراج لاى شخص والله لم اقصد اى شخص بسوء بس انا لم اعرف اى شيئ عن اسعار السلاح المرخص ولما اتكلمت عن السعر فهد لانى اخى مرخص من تسع سنوات واشترى المسدس بحوالى 1400 جنيه فلهذا السبب انا تكلمت وكان كلامى بحسن نيه والله العظيم اسف جدا وارجو من الاخوه الافاضل ان اللى يقرأ هذا الاعتزار يبلغه لباقى الاصدقاء

احمد الطيب
05-01-2013, 12:22 AM
اهلا بحضرتك استاذ محمد جمال واهلا باهل طنطا جميعا وعلى فكره انا بنزل السنطه عند عمتى ساكنه عندكم ؟ واما عن ملاحظات حضرتك فانا بعتبرها من اخ كبير واهلا بحضرتك

bodygard 34
05-01-2013, 12:34 AM
كده مافيش مشاكل ان شاء الله..نرجع لموضوعنا عشان كده ممكن صاحب الموضوع الاصلى يزعل .. اللى هو حلوان 920 جديده معروضه للبيع ..للتجديد ..بالنسبه للأخ/ احمد الطيب .. راجع ميزانيتك ..الارقام زى ماقالوا الزملاء الافاضل ,,على الاقل وصلها فوق ال 20000 بشويه

احمد الطيب
05-01-2013, 12:44 AM
اخى الكريم الموضوع مش موضوع فلوس انا بقولك انا امتلك معرض سيارات والحاله الماديه ميسوره والحمد لله بس انا ما كنتش اعرف الاسعار ولا اعرف كمان الانواع فانا عايز مسدس يكون كويس وكمان تكون اعطاله قليله جدا وشكله شيك والثمن مش مشكله هو الواحد هيشترى كل يوم فانا ارجوا من حضرتك انك تفيدنى عن انواع المسدسات الكويسه وان شاء الله الموضوع هيخلص بأذن الله

مصطفى شلبي
05-06-2013, 10:28 PM
تم البيع بحمد لله
والشكر لكل من شارك بالموضوع,,,, ولكل أعضاء المنتدى المحترمين

وفخور بالانضمام لهذا المنتدى المحترم

محمد جمال الشافعي
05-06-2013, 11:27 PM
تم البيع بحمد لله
والشكر لكل من شارك بالموضوع,,,, ولكل أعضاء المنتدى المحترمين

وفخور بالانضمام لهذا المنتدى المحترم

الف مبروك البيع يامصطفي بك وربنا يرزقك باللي احسن منها

نصر الدين ابو حسين