المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : تعديل مخرن الفرنكي ابوخمسة

النسر المصري ماجد
04-01-2013, 04:51 AM
السلام عليكم ورحمة الله انا اشتريت بندقية فرانكي خمس طلقات اتوماتيك برخصة طبعا عايز اعدل المخزن بتاعها يعني بدل ما هو خمس طلقات اعدل فية يكون عشرة بعد اما شفته عرفت اني ممكن اعدل فية بس المشكلة فكيت كل البندقية معاد المخرن مش عارف افكة اللي يعرف يعرفني وشكرا

Trigger
04-01-2013, 04:56 AM
هى انهى موديل فى الفرانكى ؟

النسر المصري ماجد
04-01-2013, 05:01 AM
بصراحة مش عارف بس كل اللي اعرفة انها فرانكي 2012

النسر المصري ماجد
04-01-2013, 09:02 AM
ياجماعة ما حد يعبرنا بلدل ما ابوظها

Trigger
04-01-2013, 09:21 AM
ياجماعة ما حد يعبرنا بلدل ما ابوظها
الفرانكى بندقية جامدة و بيعتمد عليها فى الجيش و الشرطة و مبتبوظش يا نسر :)
جنرال المنتدى compact هو الوحيد الى يفيدك فى الاسئلة الصعبة اوى دى بس هو بقاله فتره غير منتظم فى التواجد على المنتدى
و لو مضايقاك اوى انا ممكن اخلصك منها و اجى اخدها :D

النسر المصري ماجد
04-01-2013, 09:59 AM
ياباشا والله استعملتها هيا بتضرب 5طلقات سريع وكان نفسي تبقي 10للمتعة في سرعة التصويب بس نصيبي كده ولما فكيتها شفت الخزنة لقيت اني ممكن جدا اعمل خزنة بمسافة اكبر وشايف انها سهلة جدا بس مش غارف افك الخزنة من مكانها عشان اعمل زيها بس اكبر وكمان يا باشا مش تتعب نفسك وتيجي تخدها انا اجيبها ليك وعليها وحده كمان بس بجد عايز حد يفهمني وشكرا يا باشا

ahmed.76
04-04-2013, 09:44 PM
ياباشا والله استعملتها هيا بتضرب 5طلقات سريع وكان نفسي تبقي 10للمتعة في سرعة التصويب بس نصيبي كده ولما فكيتها شفت الخزنة لقيت اني ممكن جدا اعمل خزنة بمسافة اكبر وشايف انها سهلة جدا بس مش غارف افك الخزنة من مكانها عشان اعمل زيها بس اكبر وكمان يا باشا مش تتعب نفسك وتيجي تخدها انا اجيبها ليك وعليها وحده كمان بس بجد عايز حد يفهمني وشكرا يا باشا

اصبر شوية كلام تريجر مظبوط الجنرال هو الحل

النسر المصري ماجد
04-20-2013, 01:43 PM
يا جماعة فين الجينرال يرد عليا يفهمني شهر ومش رد عليا ينفع كده ازعل يعني عمتنا ده اللي مكتوب ع البندقية ولو ضربت بيها طلقات صلج تستحمل ولا اية E.s.s Arms coMpANY
cal.12/76NBD3;TS870
DEsIGN MADE FOR ITALY