المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : سؤال فنى للمحترفين فقط

bodygard 34
05-22-2012, 04:00 PM
هل يمكن عمل خزنه لسلاح حى سعتها اكبر من الخزنه الاصليه؟؟؟؟ ملحوظه هامه قفل الخزنه الاصليه من تحت مش زرار فى جانب الدبشك

Compact
05-22-2012, 04:37 PM
ممكن بس لازم يتغير نظام لوك الخزنة

bodygard 34
05-22-2012, 04:45 PM
ممكن بس لازم يتغير نظام لوك الخزنة
كده يبقى ضرينا الطبنجه او شوهنا شكلها صح؟؟؟

Compact
05-22-2012, 04:58 PM
كده يبقى ضرينا الطبنجه او شوهنا شكلها صح؟؟؟

الخزنة الاضافية احسن من قصة تحويل اللوك السفلى للخزنة للوك جانبى

bodygard 34
05-22-2012, 05:04 PM
الخزنة الاضافية احسن من قصة تحويل اللوك السفلى للخزنة للوك جانبى
انا مع رأيك ده .. ماحبش العب فى اساسيات الشئ منعا للتشويه..الف شكر يا خبيرنا

gmslem
06-15-2012, 01:07 AM
' السلام عليكم و رحمة الله و بركاته
كما قال اخونا الحبيب الجنرال كومبكت .... الافضل خزنة احتياطي .... للعلم حتي الخزنة المعدلة الياي يرخي بسرعة لانها طبعا يدوي .... مثل ما يحدث في خزن الحلوان العمولة ...

Trigger
06-24-2012, 11:22 AM
مش عارف فيها ايه لما نصنع يايات الحلوان بنفس جودة تصنيع ابرته. حنخسر ايه يعنى

bodygard 34
06-24-2012, 12:57 PM
مش عارف فيها ايه لما نصنع يايات الحلوان بنفس جودة تصنيع ابرته. حنخسر ايه يعنى
يا عزيزى دى ثقافة شعب ..تراث ..ماتعودناش على حكايه ال 100%.. كفايه قوى 80% وبارك الله فيما رزق ..واتعشت ..وانت حتطمع ياعم..والكل هنا بيرضى بقليله..عشان كده اتخلفنا كتير ومبنعرفش ننافس..ودلوقت عاوزينها مره واحده..مع ان لو كنا خدناها مراحل زى بقيت دول العالم كان زمنا فوق قوى

محمد كمال المحامي
06-24-2012, 02:32 PM
انا مع رأي الجنرال بأن الأفضل خزنة اضافية

لأن عمل تعديل في الطبنجة هيأثر عليها وهيبهدل شكلها

و كمان ممكن بعد فترة تظهر عيوب غير متوقعة تؤثر على الطبنجة بالكامل

انا مليش في الحي لكن دا رأيي لحبيبي الحاج محمد

Trigger
06-24-2012, 05:42 PM
يا عزيزى دى ثقافة شعب ..تراث ..ماتعودناش على حكايه ال 100%.. كفايه قوى 80% وبارك الله فيما رزق ..واتعشت ..وانت حتطمع ياعم..والكل هنا بيرضى بقليله..عشان كده اتخلفنا كتير ومبنعرفش ننافس..ودلوقت عاوزينها مره واحده..مع ان لو كنا خدناها مراحل زى بقيت دول العالم كان زمنا فوق قوى

لو كنا استمرينا مثﻻ فى انتاج العربية الرمسيس كنا زماننا دلوقتى عندنا شركة عربياتها فى العالم كله. لو كنا بنفذ كﻻم مهندسين و مطورين السﻻح الخفيف فى الجيش كنا زماننا عندنا حلوان يغزو السوق اﻻمريكى بنكهة مصرية مش ايطالية من بريتا. تحية خاصة لعميد التجار المحترمين فى مصر الحاج محمد السكرة

gmslem
06-25-2012, 02:14 AM

أصبت كبد الحقيقة أخي الكريم .... إن شاء الله هنرجع لل 100 % .... آمين

gmslem
07-11-2012, 11:58 PM
الاخ الكريم الحج محمد ..... لو لسه مصر على خزنة أكبر .... أنا وصلت لرقم الاستاذ / محمد قرني -باسكندرية و كلمته - وهو قال ان الخزنة عمولة 10 طلقات ب 800 .... لكن انا عن نفسي فضلت اشتري خزنة اضافي جديدة ... أفضل
كل عام وانتم الى الله اقرب

bodygard 34
07-15-2012, 06:20 PM
الاخ الكريم الحج محمد ..... لو لسه مصر على خزنة أكبر .... أنا وصلت لرقم الاستاذ / محمد قرني -باسكندرية و كلمته - وهو قال ان الخزنة عمولة 10 طلقات ب 800 .... لكن انا عن نفسي فضلت اشتري خزنة اضافي جديدة ... أفضل

كل عام وانتم الى الله اقرب

شكرا كثيرا على اهتمامك يا أخى العزيز .. وانا فعلا معايا خزنه تانيه اصليه.. وكل عام وانت واسرتك الكريمه بخير بمناسبة الشهر الفضيل..ولكن مافيش مانع من الاحتفاظ برقم الاستاذ محمد ده يمكن نحتاجه مستقبلا فى اى شئ..فلو امكن ارساله على الخاص اكون شاكر لحضرتك